USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 17:59

Keet schreef:
Onze vakantie woning met auto in Florida :)

Lache, zie de foto, mijn eerste reactie, hey, da's een foto van de villa waar ik in Florida in zat! :+ Zo zullen er vast heel veel van zijn daar.
Heerlijke woningen, mis het enorm, zou zo weer teruggaan. <3

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:02

Ik heb bij alamo geboekt via de klmsite :)

Oef wat een leuke bak Emmaa_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:02

knabbelgirl schreef:
Ik heb bij alamo geboekt via de klmsite :)

Oef wat een leuke bak Emmaa_

Lincoln Town Car is dit! Mijn vader zegt dat hij de eerste die hij vond geboekt heeft maar denk dat hij toch ook wel naar de uitstraling gekeken heeft _O-

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 18:49

O jee, wij gaan altijd voor de grootste bak die we kunnen vinden. We zijn gek op grote auto´s en dat is echt een stuk van onze vakantiefun. Voor dit jaar hebben we een premium SUV bij Hertz geboekt, via dezelfde aanbieding waar Fitzroy het over heeft (ha, had jij het van mij?). Het wordt zoiets of vergelijkbaar

Afbeelding

Ook wij zijn niet vies van een dirt road hoor.

Tot nu toe zijn we 8 keer met een camper geweest, ook zo´n grote bak. Dan huurden we voor bepaalde dagen nog weleens zo´n dikke SUV erbij.

Afbeelding

Waarom is die hoedenplan zo belangrijk? Er wordt op zich heel weinig uit auto´s gestolen in de USA. Donker kleed over je bagage werkt net zo goed.

Het soort auto is natuurlijk wel heel anders bij een rondreis van 5000 kilometer of een strand of parketvakantie in Florida.

Keet

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:07

Dallista: klopt. Hele wijken vol. Dorpen vol.
Catalogus woningen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:10

Keet schreef:
Dallista: klopt. Hele wijken vol. Dorpen vol.
Catalogus woningen.

En ze zijn zooooo heerlijk! *zwijmel*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 21:32

Wij hebben deze winter in Zuid Florida ook een luxe villa gehuurd met zwembad en jacuzzi. Dat was zelfs nog goedkoper dan losse hotelovernachtingen, echt apart.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 21:45

Klopt scheelt best veel. En de ruimte hebben is zo fijn:)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:19

Wij zijn nu voor onze rondreis in het zuidwesten ook bezig geweest met wat huisjes of appartementen. Vorig jaar in Australië zaten we ook af en toe een paar dagen ´zelfstandig´, ik vind dat sowieso veel fijner dan hotels als je meer dan 1 nacht blijft.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 23:21

Gave auto's komen er voorbij! Wij hadden een keer een Mazda 5 en de andere keer weet ik niet meer... Met zn 2en is dat groot zat. Maar als we over een paar jaar met de kindjes gaan dan willen we ook wel zo'n hele grote vette bak. 8-) En dan huren we ook een grote villa in Florida, ik heb niets met campers...

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:31

Wij gaan ook maar met z´n tweeën :-) Maar wij zijn zelf behoorlijk aan de maat en houden gewoon van veel ruimte. Ik heb het altijd heerlijk gevonden om met de camper te reizen, maar manlief was ook een echte trucker die van dat grote spul houdt.

Nu gaan we gewoon voor meer flexibiliteit en wat meer luxe in hotels en huisjes. Zin in!

Ik heb weer niks met Florida, één keer gedaan, maar wij zijn veel meer van de ruigere natuur. Nu wonen we zelf in Spanje natuurlijk, dus voor het mooie weer hoeven we niet naar Florida, pretparken trekken ons niet en wat natuur betreft is het toch minder gevarieerd dan het westen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:34

Wij zien Florida ook echt als een winterzonbestemming met lekker eten, shoppen, natuur en natuurlijk, de USA !
Pretparken doen wij ook niet aan.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:37

Ik zit trouwens ook te denken om een dagje Atlantic city te doen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:47

Fitzroy schreef:
Wij zien Florida ook echt als een winterzonbestemming met lekker eten, shoppen, natuur en natuurlijk, de USA !
Pretparken doen wij ook niet aan.

Snap ik helemaal hoor! Maar dat hebben wij eigenlijk aardig rondom huis al :) Maar ik zeg niet dat we niet ook eens lekker in zo´n mooie villa gaan zitten en gewoon vakantie gaan vieren rondom de deur in Florida.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:50

Haha er komen auto's voorbij waar mijn Aygo twee keer in kan :)) _O- Zulke enorme auto's hebben toch ook wel hun charme :D Maar om er mee te moeten sturen... Uitdaging :D

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 10:42

Nee joh, komt gewoon achter je aan en de wegen zijn ook breed. Nu rijden wij zelf hier ook een Mercedes Viano-bus, dus ben niet anders gewend. Maar donderdag had ik een autootje van vrienden mee naar de stad, een Hyundai I10, echt lol gehad met dat kleine ding, handig parkeren!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:44

Wij huurden via Sixt, hadden een Mini Cabrio of vergelijkbaar gehuurd en kregen upgrade naar een Mercedes-Benz SLK250. Was leuk rijden haha! Sixt is ons sowieso goed bevallen, erg betaalbaar.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:47

Ik huur altijd via drive-usa.de (tip die ik ooit van MoniqueT heb gehad heel lang geleden, geloof ik :D )
Zeker toen ik nog jonger dan 25 was, was dit ideaal. Zij hebben speciale pakketten voor bestuurders tussen 21 en 25 jaar, die véél goedkoper zijn dan eender welke andere website/bedrijf, incl. alle verzekeringen + je krijgt een gratis volle tank benzine + zoveel extra bestuurders als je maar wil.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:50

Klopt Yasmine, zij hebben vaak hele mooie prijzen, maar voor ons was deze keer Hertz gunstiger. Ik heb daarom mijn eerste boeking bij drive-usa.de geannuleerd. Scheelde 500 euro op vier weken!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 12:37

Volgens mij is drive-usa alleen nog maar aantrekkelijk voor jonge bestuurders.
Ik heb er de laatste jaren geen goede prijzen gevonden.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 13:00

Ik heb ook net even gekeken en ik kwam ook hoger uit dan bij Hertz. Mijn schoonbroertje is als we gaan 21, maar hebben besloten dat we het te duur vinden (of hij moest het zelf betalen) en dat hij niet gaat rijden daar. Sowieso wilden we hem in de steden niet laten rijden (iets met al regelmatig bij iemand achterop gezeten), dus helemaal niet rijden was niet zo'n probleem.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 13:17

Wij hebben tijdens onze reizen in de U.S.A. ook iedere keer dikke wagens gereden.
De eerste keer hadden we een full size, dat was een dodge charge.
In Florida vielen de full size auto's wat tegen en hebben we een upgrade gedaan, een chevrolet camaro ss.
Dit jaar hebben we ook een upgrade gedaan, de Dodge Challenger.

Nou moet ik zeggen dat mijn vriend ook een echte automan is en een leuke wagen met wat PK's onder de kap voor ons ook wel echt dat extra stukje Amerika gevoel geeft :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 14:12

Ja als je autos leuk vind kan je je hart er ophalen.
Wij geven niets om auto's. Liever een zuinige auto dan een bezineslurper :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 14:41

Wij reserveren ook altijd een economy auto. Dan krijg je standaard het gesprekje aan de balie dat je echt voor een upgrade moet gaan, want daar passen de koffers noooooooooit in. Dan zeg je overal nee op en vertrek je alsnog met een midsizer of groter, omdat er vrijwel nooit kleine auto's staan.

De volgende keer neem ik een foto mee van een smart-auto en dan zeg ik dat dat mijn auto thuis is :D

Dit was onze economy auto in Florida;

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Grit op 22-11-15 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 14:48

mooie auto s komen er voorbij.
Ik heb alweer 2 nieuwe dingen op de planning staan voor NY