Bloodymary schreef:Het hangt ervan af wat je mobiel vindt denk ik. Je moet het idd weer helemaal inklappen om weg te kunnen.Hoe werkt dat eigenlijk met zo'n daktent als je even weg gaat? Moet je die dan steeds helemaal inklappen? Want dan ben je eigenlijk net zo weinig mobiel als met een camper (al menen campergasten juist dat ze heel mobiel zijn). Wij rijden vanaf onze camping dagelijks weg voor uitstapjes, en 's avonds naar restaurants en zo. Of gaat dat dan ook nog heel makkelijk?
Wij hebben de daktent in eerste instantie vnl gebruikt voor 4WD trips en toen wilden we juist niks achter de auto hebben om het rijden makkelijker te maken. Maar dan is de route de bestemming zeg maar. We staan dan zelden meer dan 1 nacht op dezelfde plek.
Nu hebben we hem net als Wendy op een aanhanger gezet en blijven we weleens ergens een paar dagen staan. En mochten we weer eens een pittigere 4WD route willen doen, zit hij ook zo weer op de auto.
Mijn ouders hebben jarenlang met de camper gereisd en die deden dan idd ook reizen waarbij ze (bijna) elke dag een andere plek opzochten. En fietsen mee voor een boodschapje of even uiteten.
Maar je hebt gelijk, als je een week (of langer) op 1 plek staat, ben je wat beperkter. Ik denk ook niet dat je met die insteek een daktent kiest als slaapplaats.
.
.
.