Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eponine schreef:Hoi allemaal, wij gaan komende zomer ook naar Amerika. Anders als voorgaande keren, willen we nu ter plaatse een tent aanschaffen, om het gewicht in de koffer te drukken. We landen in San Francisco, en willen hier 2 nachten blijven. Waar kun je in San Francisco het beste terecht voor een tentje?
Ik ben al laan het snuffelen op airbnb voor een overnachtingsplek, dat valt nog niet mee! Zijn er wijken waar we echt weg moeten blijven?
Bedankt!
MoniqueT schreef:Ik lees net dit op het Alles Amerikaforum:
Hi,
Wij opteerden voor Youth Hostel FORT MASON, spotgoedkoop,keigezellig, midden in het centrum, gratis parking en rustig in het groen.$
Zagen snachts een stinkdier lopen én wasbeertjes, lief he haha
Echt toplocatie... 10min wandelen van Fishermans wharf en met ontbijt !
eponine schreef:Ik ben eigenlijk weleens benieuwd wat voor auto jullie huren, wij hebben een ford focus gekozen maar hopen op een betere deal. Of een betaalbare upgrade.de laatste keer hadden we een ford escape en die is toch heeeeel fijn! Maar vond ik nu nog iets te duur
eponine schreef:Ja, een kofferbak met hoedenplank vinden wij ook best belangrijk, in elk geval dat de bagage niet in het zicht ligt ( wij leven praktisch in de auto tijdens onze vakantie) . De eerste keer Canada hadden we ook een focus, niet te vergelijken met hier! Maar mijn vriend is ruim 2 meter lang dus de kleinste auto durven we niet