Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:11

Wij gaan in het voorjaar naar regio meer van Genève, Zwitserse kant. Veel wandelen, dorpjes bekijken, natuur in. Iemand daar nog aanraders? Is Montreux leuk? En Fribourg?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:19

Ik zou je adviseren om net over de grens in Frankrijk een camping te zoeken, kan gauw de helft van de prijs zijn bv camping La Colombiere
Uitstapje naar Annecy zou ik zeker doen, verder is Geneve een ongelofelijk mooie stad en Yvoire is schitterend.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:26

Yvoire lijkt me idd ook leuk :j Camping (in Zwitserland) is al geboekt. Ligt in een prachtige wandelomgeving, en is nostalgie, omdat ik daar als kind, 30 jaar geleden, met mijn ouders was en ik wil er graag nog een keer naar toe. Zwitserland is duur, I know, alleen al qua vignetten, maar so be it. Kamperen is altijd nog tig keer goedkoper dan een weekje wintersport denk ik dan altijd maar O:)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:48

Rije schreef:
Wij gaan in het voorjaar naar regio meer van Genève, Zwitserse kant. Veel wandelen, dorpjes bekijken, natuur in. Iemand daar nog aanraders? Is Montreux leuk? En Fribourg?

Wij zaten daar ook in de buurt maar dan op een camping aan de Franse kant zoals Echwel zegt.
De wandeling de Crêt de la Neige op vonden wij heel erg leuk en mooi :D .
Genéve zelf ook en ook een boottocht over het meer daar. Sowieso zijn we naar veel meren geweest daar om te gaan Suppen.
En we hebben ook veel kaas en wijn gekocht bij lokale winkeltjes :Y) .

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25 min geleden

Kaas en suppen klinkt als mijn vakantie! :D <3 Ik zie daar vooral (in mijn stukje) stuwmeren. Welke, of wat voor, meertjes zijn jullie geweest?