Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sappos schreef:Helaas wordt er erg negatief gedaan over kant en klare reizen. Blijkbaar is het alleen leuk als je overal 3 weken kan verblijven. Dat zou ik niet willen en is ook niet mogelijk als je 6 pony's thuis hebt staan. Maarja ik heb een vergelijkbare reis gemaakt + Florida nog. Heb het echt fantastisch gehad. Weet nu welke plekken ik nog eens heen wil en wat ik over zou slaan.
Fitzroy schreef:Dat is voor iedereen weer persoonlijk, Grit. Wat jij schetst is voor mij een afschuwelijke reis. Iedereen moet doen waar hij zich lekker bij voelt. En je komt daar alleen achter door het te doen. Neemt niet weg dat reisbureaureizen alles afraffelen en daarbij ook nog eens hele foute overnachtingsplaatsen uitkiezen. Voor hen goedkoop maar bijzonder slecht gelegen.
MoniqueT schreef:Marcha, wanneer gaan jullie? Mammoth Lakes staat in de planning, maar van oktober tot eind mei kan je daar vaak niet komen vanuit Yosemite.
Citaat:De opmerking als "ik zeg niks" met die smiley erachter vind ik onnodig en onaardig naar degene die komt vertellen dat ze een huwelijksreis hebben geboekt. Zeg dan wel gewoon iets of vraag eerst of iemand zich bewust is van het tempo en hier ook bewust voor kiest.