E4D schreef:Ik mij al eerder hier gemeld maar ik heb definitief geboekt naar Lesbos (groepsreis dus georganiseerd). Maandag ochtend vlieg ik, nu is er gevraagd of we alvast willen nadenken over welke excursies we zouden doen (is nog niet definitief). Nu zijn de aangeboden excursies tot nu toe vooral (boot) trips waarvan meerdere naar Rabbit Island/Saint George. Rabbit Island/Saint George lijkt me sowieso wel heel leuk om te doen maar daar zijn dus hele dagtochten van die aangeboden worden maar ook minicruises dus een dagdeel. Wat zijn jullie adviezen?
Daarnaast leek mij dagtrip naar Turkije ook heel leuk maar de reisleiding gaf aan dat dat afgeraden wordt ivm lange bustochten met de warmte (zelf kan ik wel wat hebben en denk dan in de ochtend weg, dan is koeler en avond terug).
Verder nog tips die ik echt gezien/gedaan moet hebben? Ik ben er 8dagen.
Ik heb met mijn broertje de boottocht gemaakt waar je naar allerlei mooie zwem plekjes ging met BBQ aan boord. Dat was echt super leuk.
Fijne sfeer en niet te prop volle boot.
Ook heb ik de ouzo toer gedaan.
Met de bus naar een ouzo fabriek.
Daarna ging je door naar een dorpje voor een wandeling omhoog door dat dorpje met gids. Eenmaal beneden gingen we met een boot naar een leuk strand. Daar kon je ook eten bij een taverne. En daarna met die bus weer naar huis.
Dat was ook een leuke dag.