Misschien een prima rendement, maar ik zou het niet de moeite vinden. Ik zie daar hooguit het nut van in als je een slechte spaarder bent die gemakkelijker van de papieren zegelboekjes af kan blijven dan van de spaarpot/spaarrekening

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Kreeg de nieuwe reisgids van Dolfijn Vakanties gister in de bus. Hup, gelijk bij het oud papier. Niks geen groepsreizen meer voor mij.
Dat luchtte echt super op voor mij!
Boself schreef:Kan ik me hier melden? Heb het topic even doorgelezen voor informatie alvast, maar ik lees graag verder nog even mee. Ik ga misschien na mijn examens een week naar New York.Boeken ed. moet nog gebeuren, maar het idee is er iig. Heb altijd al graag een keer naar de VS willen gaan en dit word dus de eerste keer. Ik ben benieuwd.
![]()
Ik moet overigens wel mijn eigen ticket bij elkaar sparen, dus als jullie nog tips hebben voor goedkope(re) vluchten hoor ik die ook graag.
Stephanie_M schreef:Boself schreef:Kan ik me hier melden? Heb het topic even doorgelezen voor informatie alvast, maar ik lees graag verder nog even mee. Ik ga misschien na mijn examens een week naar New York.Boeken ed. moet nog gebeuren, maar het idee is er iig. Heb altijd al graag een keer naar de VS willen gaan en dit word dus de eerste keer. Ik ben benieuwd.
![]()
Ik moet overigens wel mijn eigen ticket bij elkaar sparen, dus als jullie nog tips hebben voor goedkope(re) vluchten hoor ik die ook graag.
Ik weet niet of je al 21 bent anders mag je geen bars/discotheken in en alcohol drinken goed om mee te nemen! Maar NY is natuurlijk altijd leuk! Voor vliegtickets zou ik gewoon de KLM website in de gaten houden je kan er vanuit gaan dat als je volgend jaar zomer wilt gaan ondertussen de tickets nog wel een keer zullen zakken naar 500 euro. 500 euro is redelijk de bodemprijs om naar NY te vliegen met een goede maatschappij.
MoniqueT schreef:@Shilady: Turkish Airlines staat bekend als een erg goede luchtvaartmaatschappij. Ik zou wel goed kijken naar de vluchttijden, want je zou zomaar eens een overstap in Istanbul kunnen hebben en héél lang onderweg zijn.