Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

pinkie87 schreef:Ik heb momenteel heel veel moeite met het vinden, om het hele plaatje rond te krijgen.
Dan de taalbarrière mijn engels is net mega sterk. Maar weet van mijn zelf best dat het mijn altijd weer lukt.
En het alles zelf moeten doen, heb ehm niet de makkelijkste 2 kinderen (niet erg natuurlijk) want het wel eens uitdaging maakt.
Ow en zit heel erg met de kms wil stiekem heel graag naar zwarte woud of normandie maar is gewoon eigelijk te ver rijden. En dan denk ik weer van ik heb maar 2 wk met de kinderen
Nu staat ons doel de eifel daar is okk genoeg moois. Maar nu nog juiste camping vinden en dat vind ik al lastig door het mega aanbod en ik toch wel selectief wat zoek.
pinkie87 schreef:Mijn kinderen zijn dan van de zomer 7 en bijna 5
Bij ons mag het echt klein zijn, mijn zoon is mega snel afgeleid en dan loop ik 100x per dag te veel km om hem weer te zoeken waar hij nu weer afgedwaald is![]()
Hebben geen zwembaden en entertainment nodig
Gewoon een beekje of meertje is voor ons al voldoende. Ja klein speeltuintje is altijd fijn.
Liefst beetje met bebossing om de camping heen.
Nee het is niet perse eerste x dat we oppad gaan heb 1x in de caravan van mijn vriendin gezeten een weekje en ben met de tent naar België geweest. Toen was mijn vader gezellig mee, maar die red het niet meer jammer genoeg.
Ik weet ook dat je op Google heel vele vind maar wat er dan te vinden is zijn vaak allemaal van die familiecampings en mis dan heel erg de kleine "bos"campings. Of ik vind ze niet dat kan okk
Daarnaast wil ik echt niet in Nederland blijven, gaan in de meivakantie 3nachtjes naar assen in trekkershutje. Maar ik kom zelf eigelijk heel erg tot mij zelf in de bergen/heuvels.
pinkie87 schreef:Mijn kinderen zijn dan van de zomer 7 en bijna 5
Bij ons mag het echt klein zijn, mijn zoon is mega snel afgeleid en dan loop ik 100x per dag te veel km om hem weer te zoeken waar hij nu weer afgedwaald is![]()
Hebben geen zwembaden en entertainment nodig
Gewoon een beekje of meertje is voor ons al voldoende. Ja klein speeltuintje is altijd fijn.
Liefst beetje met bebossing om de camping heen.
Nee het is niet perse eerste x dat we oppad gaan heb 1x in de caravan van mijn vriendin gezeten een weekje en ben met de tent naar België geweest. Toen was mijn vader gezellig mee, maar die red het niet meer jammer genoeg.
Ik weet ook dat je op Google heel vele vind maar wat er dan te vinden is zijn vaak allemaal van die familiecampings en mis dan heel erg de kleine "bos"campings. Of ik vind ze niet dat kan okk
Daarnaast wil ik echt niet in Nederland blijven, gaan in de meivakantie 3nachtjes naar assen in trekkershutje. Maar ik kom zelf eigelijk heel erg tot mij zelf in de bergen/heuvels.
F_T schreef:Wat handig kan werken met uitzoeken is op Google maps het gebied pakken waar je ongeveer heen wil,
Dan zoekwoord campings.
Dan komt er van alles naar voren dat je daarna kunt aanklikken en website bekijken.
[ Afbeelding ]
Je wil tent, natuur/bos, moezel/eifel dan is dit bijvoorbeeld een optie;
[ Afbeelding ]
https://www.xn--strotzbschermhle-pzbg.de/nl/
(Ik ken de camping verder niet, maar even hoe ik zoiets aan zou kunnen pakken)
Josien_ schreef:Weet iemand waar we daktenten kunnen bekijken binnen zo'n uur rijden vanaf Eindhoven?
We zijn bij de Wit in Schijndel geweest, maar daar staat weinig en we willen graag nog iets meer zien.
alvast bedankt toch!ikke schreef:PSvanLot schreef:Ik denk dat deze tent snoeiheet wordt in de zon.
Maar je zou de gok kunnen weten dat het in mei nog niet zo heel warm is.
Elke tent wordt snoeiheet in de zon.
Wij hebben iets soortgelijks als bustent bij de caravan en dat gaat prima als er wat schaduw is.