Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik vind in het voor- en naseizoen altijd de drukte/toerisme wel meevallen, meestal gezellig druk, beetje leven.
Maar vanaf half juli tot eind augustus wil ik op de populaire eilanden niet zijn.
Electra63 schreef:Wij gingen vroeger met de kinderen altijd in het hoogseizoen. Behalve dat het duur en druk was, was het ook altijd bloedheet.
Ik ben blij dat we tegenwoordig in het voor- en naseizoen kunnen.
baudyh schreef:Parga wil ik altijd nog wel heen. Maar ik ben lichamelijk gewoon minder en denk dat het wat zwaar word zo tegen een heuvel opgebouwd dorpje. De hotels die ik leuk vond lagen allemaal hoog. En ja naar beneden lopen prima maar je moet ook weer terug.
Misschien ooit nog wel eens.
Voor nu eerst dit jaar Zakynthos met een dagje uit naar kefalonia.
Fitzroy schreef:Heerlijk, Natasja, veel plezier!
Ik zit erover te denken om mijn vakantie anders in te vullen. Ik word toch niet heel enthousiast van alle dingen die gezegd worden over Naxos/Santorini. Dat het er nu zo druk en toeristisch is![]()
Dus nu ben ik aan het kijken naar LesbosDie tickets naar Santorini heb ik verleden jaar al betaald dus dat voel ik toch niet meer in mijn portemonnee.
raket schreef:Fijne vakantie natasja.
Lesbos vond ik wel leuk. Alleen spijt dat we geen auto hadden gehuurd. De toertjes die we deden vond ik niet zo.
Petra en Molivos vond ik erg leuk.
We gingen daar Ouzo kopen in een ouzo winkel. Zegt de eigenaar; ik heb wel betere dan wat jullie nu uitkiezen. Ik laat het proeven. Dronken en met andere/ goedkopere flessen die inderdaad lekkerder waren rolden we de winkel uit. We kregen ook nog een dienblad kado.
Ik wil weer terug naar Griekenland. Ik heb altijd heimwee op vakantie, maar zodra ik thuis ben wil weer.