Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suor schreef:Wanneer vliegen jullie Natasja?
Bij ons is er een vervelende situatie.. Mijn vader ligt in Volos in het ziekenhuis met 4 gebroken ribben en ook nog op de covid afdeling omdat hij nog positief testte van een oude besmetting.
M'n moeder mag niet bij hem en de zorg is niet bepaald optimaal...
Voor ons nog 2, 5 week voor we in Griekenland zijn. Ik had nog gekeken voor een vlucht naar Volos om dit weekend over te gaan, maar die waren er helaas niet.
sunny16 schreef:Ik ga half oktober naar Chalkidiki en dan het plaatsje Metamorfosi. We gaan 8 dagen en huren een auto, iemand nog aanbevelingen welke plekken we echt moeten bezoeken in die regio?
Yltje schreef:Zitten rond te kijken en vragen ons af of een vlucht van 05:00 sochtends niet voor zulke enorme wachttijden zorgt…
Yltje schreef:Zijn er mensen die recent vanaf schiphol hebben gevlogen met die ellende qua wachttijden? Enig idee tot hoe laat het wel een beetje normaal te doen is allemaal?
Zitten rond te kijken en vragen ons af of een vlucht van 05:00 sochtends niet voor zulke enorme wachttijden zorgt…
Jildau schreef:Jaaa we hebben geboekt en we gaan in september 6 dagen naar Corfu! We wilden niet te lang weg ivm onze dieren en overname melkveebedrijf maar toch wel even paar dagen zon, natuur, strand en lekker eten.
Ik ben jaren geleden eens op Rhodos geweest, m'n vriend is nog nooit naar Griekenland geweest dus ben benieuwd wat hij ervan vindt!
raket schreef:Kan niet alles bijlezen. Maar er dragen hier vrij veel locals mondmaskers in de drukte en handschoenen. Met name ouderen.
Kefalonia is fantastisch, maar heb áltijd heimwee dus het vooruitzicht naar huis te gaan is ook heerlijk.