Ik had wel WiFi op resort, maar niet altijd even goed. En tijdens/voor excursies vond ik het erg fijn om gewoon bereikbaar te zijn. Zo had ik voor een excursie buiten de poort van hotel, aan de doorgaande weg afgesproken. Daar stond ik netjes (incl foto gestuurd van waar ik stond + selfie). Maar de chauffeur was door de poort gereden en stond voor de hoofdingang van het resort. Dan is het handig als er via de organisatie even contact kan zijn zodat je elkaar niet misloopt
Laatste keer een sim-kaart gekocht op de luchthaven maar ik zou nu Airolo doen. Die had ik ook in het Carabisch gebied en werkt perfect.
x_Jeanine_x
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-26 15:43
Ik schaf voor aankomende vakantie zo'n esim aan. Omdat ik alleen reis, weinig in het hotel ben. En op de boot enigszins bereikbaar wil zijn.
Kan alleen Duiken aanraden met Leon, van Blue Marlin Red Sea, nederlandse jongenman. Keurig georganiseerd. Of nederlandse excursies met Jano Dub van hurghada.nl
Wat een verschil tussen Hurghada en Sharm al Sheik!! Echt ben heel tevreden over Sharm, veel netter qua, vliegveld, straten en mensen. Voel me hier veel veiliger dan in Hurgarda. Gisteren gesnorkeld en gelijk enorm veel mooie verschillende en grote vissen gezien. Gisteravond een tour gehad naar moskee, oude markt en afgesloten in Farsha een erg bekende, bleek, lounge bar. Erg groot maar overal wat te zien en te beleven.
Ik ben ook veel meer fan van Sharm. Hoe vind je het hotel?
Bonnelover
Geplaatst: Gisteren, 10:12
Dorine92 schreef:
Blij dat je het leuk vindt. Het is inderdaad een groot verschil. En die geuren he in de straten rond de moskee Ga je ook nog naar Dahab?
Zouden eigenlijk morgen, maar kreeg net een app dat er morgen veel wind is. Of we eventueel ook willen omboeken naar zaterdag en dat gaan we doen. Zondag naar Blue hole.
Hotel is goed!! Erg schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam en eten is ook goed
Dorine92
Geplaatst: Gisteren, 17:21
Ik had ook teveel wind voor Blue Hole. Blue lagoon is wel echt prachtig, dat ligt ietsje verder maar is zeer de moeite waard
Als je bij Dahab even doorloopt het stadje uit (als je met je neus naar de zee kijkt rechtsaf) kom je ook nog bij een watertje die prachtige kleuren heeft als het helder weer is