Anders is er ook nog altijd een optie om via vpn naar de site van televergelijk te gaan? Neem aan dat het niet werkt omdat je in het buitenland bent, dat is via vpn opgelost
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:Fangio schreef:Anders is er ook nog altijd een optie om via vpn naar de site van televergelijk te gaan? Neem aan dat het niet werkt omdat je in het buitenland bent, dat is via vpn opgelost
Weet jij een goede/goedkope (liefst gratis) VPN?
Fangio schreef:gabyfedde schreef:
Weet jij een goede/goedkope (liefst gratis) VPN?
Ik heb de mijne gratis via school, dus daar heb je niet zo veel aan, maar volgens mij heeft een vriend van mij zelf ergens vpn, zal het eens bij hem navragen hoe dat zit.
Fangio schreef:@ Gaby, die vriend van mij heeft dus toch een betaalde vpn, maar voert het op als onkosten via z'n bedrijf, zodat het hem op die manier niks kost. Maar hij dacht dat Frozenway wel gratis was, alleen wel vrij traag schijnbaar, dus of het wat voor je is...
Lalidan schreef:Ook nog een vraag van mijn kant. Zijn er nog interessante outdoor winkels in zweden? Route 62 heb ik al, maar er zijn er vast meer (of gewoon winkels waar outdoorspul verkocht wordt).
Fangio schreef:En Gaby/Anouk, koningsdag nog gevierd daar in het hoge noorden?
Las dat je familie nog was langsgekomen in Galli, gezellig ^^ Vonden ze het ook fijn om wat beter een beeld te hebben bij waar je nu eigenlijk zat? Dat hadden mijn ouders destijds iig wel =)