Spannend CubaLibre! Iig heel veel plezier! Een jaar is zo om. Misschien kan je je aansluiten bij een Nederlandse groep (als die er is)? Toen wij net waren verhuisd naar de Bay Area heeft dat heel erg geholpen met simpele dingen zoals, waar breng je oud papier/plastic etc. Dat zijn van die simpele dingen waar je even via via achter moet komen. En het is natuurlijk ook gezellig.
MacavityL
Geplaatst: 28-02-14 17:26
Een aantal crea bea New York foto's
(ik heb er maar een aantal in links gezet om jullie niet teveel te spammen ).
Het lijkt me ook wel weer wat om in NY te wonen, wat dan eigelijk altijd overstroomd lijkt door touristen... Alsof je op de zaanse schans of in madurodam woont
Wat een gave foto's, Macavity Ik zou bijna naar NY willen
Lara_
Geplaatst: 01-03-14 00:04
Geweldige foto's Macavity. Je hebt de stad heel mooi vast gelegd. Niet de standard toeristen foto's. Krijg gelijk weer zin om naar New York te gaan. Ook maar wat foto's vanuit LA
Santa Claus beach
PCH
UCLA
Uitzicht vanaf Runyon Canyon
Uitzicht vanaf Los Liones Trail
Nagini
Geplaatst: 01-03-14 02:00
Zal ik dan even DC doen?
National Mall richting Capitol
Washington Monument daar nog in de steigers! Hij is er nu 3/4 vanaf!
Witte huis
Chinatown
Capitol Hill in the back @MLK memorial. Dit is in de lente vol met roze bloesems.
MLK Memorial
National Mall + reflection pool. Er was net een festival of een memorial gaande rond die tijd, vandaar alle hekken.
Kayakken op de potomac. Je ziet Georgetown Uni rechts in de hoek achter de key bridge.
Basketball wedstrijd Washington Wizards tegen.. Sacremento geloof ik.
mijn straat
Uitzicht vanaf Arlington cemetery op DC (deze foto is 2 weken oud)
Ik heb niet zoveel met steden , dus waar blijven de NP foto's?
Wijwillen volgend jaar onze op het laatste moment geannuleerde reis van 2012 gaan maken. Nu zat ik even naar dezelfde hotels te kijken als degene die ik toen gereserveerd had, maar de prijzen zijn echt belachelijk gestegen. Zeker 20 %, ik vind dat nogal wat in 2 jaar.
Ik zit 5 juli in het vliegtuig Met een directe vlucht ja, bluh
xNavatu
Geplaatst: 01-03-14 12:38
purny schreef:
Iemand plaatjes van SF? Kan ik me nog meer verheugen dat ik er heen ga.
Heb ik wel Alleen heb ik meer gefilmd daar
Douraque
Geplaatst: 01-03-14 12:50
Ik heb wel twee foto's nog op de computer staan (maakte destijds meer analoog en moet ze nog inscannen). Alvast excuus voor de slechte kwaliteit, had nog geen SLR: