Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Charles schreef:Klopt helemaal Yasmine! Ze zijn gratis, voor praktisch alle shows is het gratis maar wel lastig om aan te komen. Moet je echt op tijd bij zijn.
Thanks allemaal gaat lukken!
Michelle waar heb jij overnacht in San Simeon? Wij bij San Simeon Lodge.
Dus hoop dat iedereen nogsteeds leuke plannen heeft en de mensen die nu in de states zijn er erg van genieten 
.MacavityL schreef:Binnen 30-45 minuten sta je wel weer buiten hoor.. Het is voornamelijk wachten, je staat waarschijnlijk eerst 5-10 min bij het eerste loket en 5 min bij het tweede loket.. Tenminste, dat was mijn ervaring
MissCharlie schreef:Ben je ook bij Crater Lake geweest? Die wil ik erg graag zien!
Is wel heel bijzonder. Laatste keer anderhalf jaar geleden was wel een beetje creepy, vond ik, want er was een hittegolf in september in Oregon en fikse wildfires in het woud rondom Crater Lake (die ze dus hun gang lieten gaan, kwam door blikseminslagen geloof ik). Nou ben ik niet zo'n held als het op vuur aankomt, dus heb beetje dubbele gevoelens aan dat tripje. En kan me herinneren dat ik het nog een behoorlijk stuk rijden vond vanaf Portland. 
), Dodgers honkbal wedstrijd, de reis langs de prachtige Pacific Coast Highway. Teveel om op te noemen. Binnenkort een reisverslag hier op BEU! 
En ik heb echt de meest bizarre achternaam ooit. Hij herkende mijn naam omdat ik hem op Facebook ooit 5 jaar geleden had toegevoegd en hij mijn naam altijd zo grappig vindt als die op Facebook voorbij komt