bedouin schreef:Sientje de quotes komen uit pb's om inzicht te geven hoe ik heb geschreven aan 1 meisje die met haar ouders wilde overleggen, ik heb nog veel en veel meer geschreven maar niet hier gequote.
Dit schijf ik verder niet aan deelnemers aan de trektochten.
Dank je voor je reactie en opheldering in deze. Maar dan nog vind ik dat je nogal algemeen praat terwijl nogmaals, de problemen zijn ontstaan bij jou thuis in het contact met je echtgenoot. Of misschien heb je dat geschreven in het deel dat je niet hebt gequote? Er is écht een wezenlijk verschil tussen op straat onheus te worden bejegend, of door een gastheer bij wie je ook nog in 1 huis slaapt. Ongeacht of dit om massages, woede-aanvallen of whatever gaat. Had je dat vooraf aan dat meisje geschreven, dat de gastheer op z'n minst onberekenbaar was, geloof ik nooit dat die ouders ermee hadden ingestemd.
Edit:
Er kunnen hier 100 bokkers meedenken, wil ik ook nog wel doen, want volgens mij is je basis-idee echt heel mooi, maar in the end zit dáár de kern van het probleem. En is dat dus iets wat jij persoonlijk met hem zult moeten oplossen. Inderdaad is jouw privé-leven privé, maar zolang het zo'n grote uitwerking op je bedrijf heeft, zul je dus in die kern iets moeten zien te veranderen.
Hoe staat hij daar zelf tegenover? Als hij zo onmisbaar is voor de ritten, ziet hij dan in dat hij op deze manier in zeer rap tempo jullie bedrijf om zeep aan het helpen is? Kun je dat op deze manier met hem bespreken? Dat hoop ik, want dat zou het begin van een nieuwe start kunnen zijn. Kun je hem niet een tijdje op stage naar NL sturen? Dan kan hij ten eerste ervaren hoe het is om in een vreemd land volledig overgeleverd te zijn aan de mensen die je daar ontmoet, en bovendien kennismaken met de westerse cultuur, zoals die hier is, dus niet alleen vanuit de gasten die bij jullie thuis over de vloer komen, waar hij zijn eigen normen en waarden op kan hanteren.