Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) 

zo recreatief als de pest 
(geen baan dus ja...)
.
,rene je komt er wel ,hoop dat je een bijrijpaard vind in de buurt waar je woont zou leuk zijn kun je het geleerde overbrengen op je bijrijpaard,is er geen westernmanege bij jullie in de buurt ,kunje het westernrijden bijhouden 1 keer per week. 
ik zit nu in amerika omdat ik mijn baan kwijt was geraakt dus ja, niks dat me nog vasthield aan NL en ik besteed nu al mijn geld hieraan. Ben dus blutter dan blut als ik in NL arriveer haha

maar helaas nog niks tegen gekomen helaas en kom ook niet echt in gelegenheden. Nadeel is dat ik geen rijbewijs heb
Deze week is de Wichita River Festival en hoopte eigenlijk daar heen te gaan maarja, dan ben je wel 2 dagen kwijt want je blijft natuurlijk in Wichita overnachten gezien het tot laat duurt. Maar in mijn eentje kan ik er niet komen omdat er geen bussen rijden
bummer. Ik zou zo in mijn eentje willen gaan voor een nachtje maarja, die optie is er niet. Maar het komt er op neer dat ik geen probleem heb met emigreren als ik de juiste vent hier vind
? lifaya schreef:Zo ik zweet me de peentjes hier, ik ben de stallen aan het leeghalen en nieuw sawdust (zaagsel achtig iets) erin aan het stoppen, poehpoeh. Verbrand ook gegarandeerd
Loes, kun jij niet even langs komen piepen haha?