Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Ohja! Nou mocht t oprapen kunnen we onderweg vast nog wel wat kopen. Heb nu bijna alles in kleine flesjes gedaan, alleen conditioner en deo niet. Tas is nu 10 kilo en prima te tillen volgens mij
Komt wel goed denk ik!
Net nog even last minute een flight bag gekocht. Kreeg van de buren de tip om dat toch maar te doen
Nu nog kamer opruimen hier.
Wordt wel een beetje gestoord, mn moeder (zit bij mn ouders nu) heeft volgens mij last van plaatsvervangende vakantiestress. Pfffffff
ismy schreef:Ik heb me hier al eerder gemeld in het topic maar kom weer even binnenvallen haha.
15 juli vertrekt ons vliegtuig van uit Eelde. Volgens mij maken we dan tussenstop naar Enschede voor andere mee reizigers en dan gaan we naar kos!Ik ga met mijn ouders en mijn broertje van vijftien. Voor mij de laatste keer dat ik met mijn ouders mee ga waarschijnlijk dus dat moest even goed af worden gesloten!
Langzaam aan begin ik nu met inpakken en lijstjes te maken voor het inpakken van mijn spullen.
Zijn er nog must haves die je mee moet nemen naar Kos of naar de andere eilanden van Griekenland? Die je misschien niet / moeilijk of duur in Griekenland kunt krijgen?
Misschien handig voor iedereen!
Ook pakken we een dagje Boodrem maar ik hoorde dat de prijzen van boten erg verschillend kunnen zijn?
Zijn er nog unieke tips die je in Griekenland niet kan missen? (Kos)
tien jaar terug ongeveer ben ik naar Rhodos en naar nog een van de eilanden geweest, maar ik weet niet meer waar naar toe. We maakten toen een overstap naar een van de andere eilanden met vliegtuig en dat vliegtuig was zooo verschrikkelijk! Net of ie zo neer kon vallen. Hopen dat we niet meer zo iets tegen komen.
Iedereen heel veel plezier voor wie heen gaat! Ik lees graag leuke ervaringen en goede tips etc!
manzano schreef:Laganas is toch juist the place to be voor (m.n. Engelse) jongeren??
Maris89 schreef:Hebben jullie misschien nog tips waar ik het beste een auto kan huren in Santorini? Ik wil het het liefst vanuit NL al regelen dat ie klaar staat op het vliegveld.
Vliegveld is niet zo ver van Kamari las ik?