Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ukje schreef:Volgens mij had ik vandaag beter wel in de spits kunnen zitten. Of de spits tijden zijn verplaatst naar een later tijdstip. Mijn trein zat rond een uur of 10 bom maar dan ook bom vol.
Want deze week zijn daar 2 grote beurzen. En het is vakantietijd in een deel van het land, dus kan me voorstellen dat het drukker is dan normaal. Szan schreef:ukje schreef:Volgens mij had ik vandaag beter wel in de spits kunnen zitten. Of de spits tijden zijn verplaatst naar een later tijdstip. Mijn trein zat rond een uur of 10 bom maar dan ook bom vol.
Zat je niet toevallig in een trein naar A'dam RAI of Utrecht?Want deze week zijn daar 2 grote beurzen. En het is vakantietijd in een deel van het land, dus kan me voorstellen dat het drukker is dan normaal.
Heb bijna de hele week al alleen in een 2zits kunnen zitten.

ben vandaag gewoon al 4 keer gecontroleerd
moest heen en terug van arnhem naar den haag, op de heenweg 2x gecontroleerd in trein, en daarna in de tram, en nu ben k op de terugweg en hebben ze ook al gecontroleerd in de tram en in de 1e trein xD misschien in de trein hierna ook nog.

stond ineens op s hertogenbosch 

was dr nog nooit geweest.
de ander waar k inzat niet.

Maar dan zou k denk ik meer in de stress schieten als ik er al halverwege achterkwam. 
haha dacht echt van, huh? Wtf.
Was om 13:45 vertrokken vanuit Den Haag en was om 17:00 in mn kamer in Arnhem

Vooral niet als je alleen bent en niemand je optijd kan wekken. 

De ene trein na de andere reed niet meer, heb toen een tijdje vast gestaan op Arnhem, uiteindelijk toch thuis gekomen!
Die zou me lekker net zolang laten staan tot er wel een trein rijdt, haha!