Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Dames die regelmatig naar Turkije vliegen, hebben jullie nog tips voor goedkope tickets? Ik wil graag begin september vliegen naar Istanbul, het liefst naar Sabiha Gokcen, maar een andere luchthaven mag ook als dat voordeliger is
Caesar schreef:Jacquelinee_ schreef:@ceacar wij zijn daar geweest toen wij in side waren, het was toen open dag 2 dagen voor dat het open ging, en het was een mooi hotel om te zien! Maar (voor mij) veel en veel te groot en te netjes niks voor mij. Maar die glijbanen zijn heel gaaf om te zien, en die kamers zijn ook heel mooi!
Toen met de rondleiding zijn we de groep kwijt geraakten om de weg te vinden in dat hotel is best moeilijk
Het zou alleen niet het hotel zijn waar ik graag heen ga, wel mooi luxe ect. maar veel te groot, en ik ben meer van de kleine hotelletjes.
Dat is gelukkig positief! Ja, vrienden van ons waren naar Royal Dragon geweest en daar is dit weer een "zusje" van. Dus toen deze voorbij kwam als "Inpakker" hebben we direct geboekt.
Het is inderdaad heel massaal, maar goed, wij wilden ook graag die luxe. Heb er helemaal zin in![]()
Maar ben blij om te horen dat het hotel in ieder geval mooi is!