Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DieL_Zor schreef:Scheikunde was uhh niet mn lievelingsvakhoe ging het?
Hey stuiterbaltof!
Ik heb ook n aantal truien. Afgelopen jaar had ik 'life is short, ride a board' Heb dr ook 1 met 'check, dubbelcheck, buddycheck' (maar dat was weer door t jaar daarvoor zegmaar) en uh gewoon bijnamen.'pas op, zwenkt uit' blijft ook leuk en sneeuwschuiver en dat soort dingen :p ga zo tijdens college wel wat bedenken
Joolien schreef:DieL_Zor schreef:Scheikunde was uhh niet mn lievelingsvakhoe ging het?
Hey stuiterbaltof!
Ik heb ook n aantal truien. Afgelopen jaar had ik 'life is short, ride a board' Heb dr ook 1 met 'check, dubbelcheck, buddycheck' (maar dat was weer door t jaar daarvoor zegmaar) en uh gewoon bijnamen.'pas op, zwenkt uit' blijft ook leuk en sneeuwschuiver en dat soort dingen :p ga zo tijdens college wel wat bedenken
Blij dat ik glij?
Citaat:Hmm das jammer MBWelke klas & niveau doe je? Ik heb een megasamenvatting van een stoomcursus sk (en ook natuurkunde) voor bovenbouw vwo, kan die wel doorsturen?
Ik heb net even geprobeerd om mn internet te fixen want die had het begeven, maar ik ga nu wel n poging doen tot bedenken (verwacht neit teveel hoor)