Ik ga ook in augustus met m'n ouders.. zal de rest hier eens doorlezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanel schreef:Zijn er toevallig bokkers die in december zijn geweest? Ik hoor namelijk steeds meer verhalen dat het helemaal niet zo warm is in december. Ik ben nu dus aan het twijfelen tussen Egypte en Bonaire
Medea schreef:Leuk een Egypte topic!! Ik wil samen met een vriedin in mei naar Egypte en hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.. er is zoveel te vinden op internet dat ik eigenlijk niet meer weet waar ik moet zoeken.
'Eisen':
- We zoeken een rondreis van ongeveer 15 dagen
- In verband met een niet te groot budget mag het een eenvoudige reis zijn, we hoeven geen luxe hotels etc.
kissmeB schreef:hoi hoi
ik ben eind november (2009) naar shalm el sheik geweest!
prettig weer, zo'n 29 graden!alleen werd je er niet echt bruin meer van
Normaal verbrand ik altijd nu niet!
En om 16.00uur was het ook donker!Dus dat was elke ochtend vroeg opstaan!
Zeewater was heerlijk! water in zwembad was veel kouder!![]()
Erg mooi hotel, wel grote contrasten met het binnenland.(jeepsafari geweest)
Snorkelen/duiken is daar echt top!(ze zeggen beste plek van egypte)
zelf vondt ik het op het vliegveld wat eng, ik ging per ongeluk de mannenwc in..
kwamen er 3mannen met geweer op mij af..
Echt veilig buiten het hotel voelde ik me niet.en de mensen in de winkeltjes waren ook erg opdringerig!
als je niets kocht werd je uitgescholden![]()
Nu was ik met een vriendin, misschien als je met je vriend gaat dat ze anders doen?
Verder zijn we beide flink ziek geweest van het eten, en dat terwijl we alleen in het hotel hebben gegeten.
Mooie omgeving maar verder moet je het qua hygiene en veiligheid niet met nederland vergelijken