Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:Kefalonia is nog steeds fantastisch. Helaas staat de zwaartekracht best hard afgesteld hier. En ben ik gestruikeld over een rotsje die bedolven onder het strandzand lag.
Nu is mijn telefoon kapot en niet meer te gebruiken. Heel vervelend allemaal. Straks even in Argostoli kijken of ze hem nog aan de praat krijgen.
We hebben nu een week een auto gehuurd en sinds gisteren op pad.
De kat heeft besloten geen hekel te hebben aan de huisoppas. Dus dat is heel bijzonder. Had ik der nageltjes niet te hoeven laten knippen haha.
Op Corfu is het openbaar vervoer in het hoogseizoen ook best oké. Online zijn routes en tijden wel te vinden. En niet schrikken, maar ze rijden daar op tijd.
Fitzroy schreef:Kun je in Petra dus lekker aan het strand lunchen terwijl je je spullen gewoon op je ligbed kunt laten liggen?
Ik vond dat op Lefkas wat tegenvallen. En ben nog op zoek naar locaties waar dat kan. Dus als iemand nog tips heeft? Ik zoek stranden met ligbedden/parasol met taverna erbij.
Fitzroy schreef:Kun je in Petra dus lekker aan het strand lunchen terwijl je je spullen gewoon op je ligbed kunt laten liggen?
Ik vond dat op Lefkas wat tegenvallen. En ben nog op zoek naar locaties waar dat kan. Dus als iemand nog tips heeft? Ik zoek stranden met ligbedden/parasol met taverna erbij.
Fitzroy schreef:Ziet er toch heerlijk uit! Hoe was het prijsniveau?
Jester_ schreef:Nou ik vond het vooral dor en rotsen![]()
Er groeit daar niks spontaan zegmaar
[ [url=m/4XoN7V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3I1OIb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fitzroy schreef:Veel plezier!
Jildau, de westkant van Corfu is naar mijn mening het mooist.