Eik schreef:Ik lees al lang mee in dit topic, maar volgens mij nooit meegepraat.
Nu ben ik even benieuwd of er hier ook vrouwen alleen kamperen met auto en caravan. Heb je er een mover onder voor het laatste stukje recht zetten op de plek, of vraag je mensen op de camping om te helpen?
Want sommige plekjes zijn krap en dan kan je niet met de auto de caravan op de plek zetten.
Ten info ik kampeer al vanaf 6 weken leeftijd. Mijn ouders hebben altijd een tourcaravan gehad en wij kinderen sliepen dan in een tentje ernaast. Ik heb altijd een hekel gehad aan tentjes. En nu als volwassene dacht ik dat ik dat kon oplossen door een grote familietent te kopen met veel ramen en waar je rechtop in kan staan. Helaas ben ik nu in 3 jaar tijd 2 tenten en heel wat "anti lekkage kitjes" verder maar ik blijf lekker tenten hebben en voor mij is de lol eraf.
Ik wil een tourcaravan, met een voortent of luifel. En gelukkig mag ik de aankomende jaren die van mn ouders lenen voor mijn zomervakantie want ik moet nog wel even doorsparen![]()
Maar ik ging dus nadenken hoe andere single vrouwen met tourcaravan dat doen. Ik kan niet in mn eentje 1000kg op zn plek duwen zeg maar
Ik ga er af en toe met de hond alleen op uit maar ik heb een camperbusje dus mijn antwoord is eigenlijk niet van toepassing