Leuk dat je ook in OKC bent geweest.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anneert schreef:Jaa, daar is het zo mooi
Vraagje classeygurl, hebben jullie overnacht in de buurt van Monument Valley, of als dagtripje gedaan?
Fitzroy schreef:Gave foto's, Classeygirl!
Jullie hadden niet heel warm weer in Bryce zo te zien?
Fitzroy schreef:Jeetje Classeygurl, jij had wel uithoeken uitgezocht om te overnachten ?? Voor Antelope ga je toch in Page zitten?
Berdien schreef:Oh brr, in een tentNee, dat zou mij echt te ver gaan
MoniqueT schreef:Berdien schreef:Oh brr, in een tentNee, dat zou mij echt te ver gaan
Ha, mij ook hoor, wij gaan voor hotels. liefst nog de wat luxere. Ook wel bijzonder, want de vorige keren, acht op rij, gingen we met een camper. Ha, dan ook wel altijd de grootste en meest luxe die te huur was. Dat dan wel weer![]()
Maar voor de echte Yosemite-beleving schijnen die tenten super te zijn. Bearboxes en dat soort dingen!
Berdien schreef:Ja, zowel in Amerika als in Canada. In Whistler liep een mamabeer met haar kids over de goflbaan... Beren doen in principe niks, als je ze maar met rust laat. Dus laten weten dat je er bent (niet stilletjes door het bos gaan sluipen) zodat ze niet van je schrikken en heel veel afstand bewaren. Dan gaat het gewoon goed
Je moet natuurlijk niet doen zoals een reisgenoot van ons, op de mamabeer met de kids aflopen voor een goede foto... <KNIP>