Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:Hier op mykonos. Vind het echt een spuuglelijk eiland, maargoed de stranden en het weer is prima dus komt helemaal goed, wordt gewoon een heerlijke vakantie
Jester_ schreef:Nou we vinden het vooral ook erg duur. Strandbedjes voor 40 euro voor een set is schaars, prijzen tussen de 90 en 120 is normaal
Het eten aan de strandtentjes is ook duur, voor grieks iig dan. 5,5 voor een cola, 15 euro voor een kleine tosti. Avondeten dan wel weer prima, dus je moet gewoon goed zoeken denk ik. Ik vermaak me hier prima, maar zakynthos was ik 2x geweest en zou ik zo weer heen gaan. Vriendin gaat vaker naar samos en corfu, dat zijn echt mooie eilanden met veel groen
Fitzroy schreef:fabske schreef:Daar vliegen ze ook niet naar corfu helaas.
Condor vliegt vanaf Düsseldorf wel naar Corfu. De prijzen lijken ook mee te vallen. Maar again, het is daar ook een zooitje op de luchthaven.
Albertina71 schreef:En Ryanair vliegt van Weeze naar Corfu. Een enkele reis als voorbeeld:
[ [url=m/2MDCqF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kijk maar op de website van Skyscanner of een andere ticketvergelijker.
Albertina71 schreef:'s Morgens vroeg met alleen handbagage en thuis ingecheckt zou ik het wel durven. Dan kun je zo door naar de Security check (dat is wel het punt dat het langst duurt) en dan door naar de juiste Gate (kijk op de borden waar je moet zijn).
Je 2e vraag is onduidelijk: taxi van het vliegveld naar het hotel?
Welk hotel en vanaf welk vliegveld op Kreta (Chania of Heraklion)? Kijk eens op Google Maps? En als een taxi te doen is, dan kun je dat als onervaren reiziger misschien beter door het hotel laten regelen, of als je je hotel via booking.com geboekt hebt, dan kun je je taxirit ook via booking.com boeken. Dat heeft mijn dochter laatst gedaan in Milaan en dat ging perfect.
Bonnelover schreef:Denk als je ip tijd op Schiphol bent dat wel moet lukken. Zeker zonder koffer. Zal wel online inchecken.
En met bus vanaf vliegveld naar hotel is een beetje afhankelijk waar je verblijft op Kreta.
Maar je gaat dan voor 1 nachtje?