Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:06

In huis :') nu nog, gisteren gekocht dus vannacht getest

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:38

moonsparkle schreef:
In huis :') nu nog, gisteren gekocht dus vannacht getest

Wat je nog kan proberen: vlak voor het slapen de mat extra bijblazen met je mond. Als ie dan wéér leeg is morgen ochtend, is ie waarschijnlijk lek (en daarom ook 2e kans?)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:58

Heb m nu net nog weer opgeblazen, zit er nu weer op, even kijken wat er gebeurd. Als deze toch weer leeg gaat dan gaat ie terug maar dan ga ik het wel melden en hopen dat ze deze dan niet weer gaan proberen te verkopen.

Het opblaas luchtbed hoef ik ook echt niet elke dag opnieuw iets mee te doen, dus hoop dat het hier eigenlijk ook niet mee nodig is.

Straks ook even de nieuwe tent in de tuin opzetten om te kijken of daar niks geks mee is. Verwacht het niet gezien die nieuw is maar er zou maar een fabriekfout zijn waardoor iets niet past of mist en je komt er op de camping achter :+

Liesje89

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 04:09

Nou, gister nog mieren, vandaag gelukkig niks meer. Blijkbaar duurt de bruidsvlucht hier bijna een week :oo was er zo ontzettend klaar mee. Ik moet geen beestjes in de caravan haha, en al helemaal niet zo veel! Een verdwaald torretje prima maar (vliegende) mieren vind ik echt heel vervelend :=

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 04:17

Wat betreft het matras, die van de decathlon moet ik idd allemaal zelf nog een keer bij blazen nadat hij zichzelf heeft opgeblazen! Maar zo veel verschil na een nacht lijkt me niet normaal hoor. Als hij in de avond comfortabel ligt en jij ligt in de ochtend haast op de grond is niet normaal. Ik hoef hem eigenlijk gedurende de vakantie nooit bij te blazen. Wij hebben een heel dunne, 130x200 oid en gebruiken die als topper op de rondzit van de caravan want die kussens lagen echt beroerd. Maar bijblazen hoeft bij deze echt nooit. Voor in het tentje van de kinderen heb ik ook zulke matjes en daar heb ik pas 3 nachten op gelegen maar ook die lopen niet leeg ‘s nachts.

Ik ben benieuwd hoe het nu met je matrasje gaat!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:02

Die gaat terug :') er zat toch een lekje want die hebben we gevonden, maar om het nu te plakken in de hoop dat het het enige lek is durven we niet aan

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:11

Heel verstandig :j

Ik heb van het weekend een nieuwe bustent uitgeprobeerd maar die gaat ook terug. In de beschrijving stond uitritsbaar grondzeil maar het is vast, en dat wil ik niet. Op steeds meer campings mag je geen dicht grondzeil.

Andere optie is onderweg.

Komend weekend gaan we wel weg met ons busje maar overnachten we alleen op camper plaatsen denk ik, dus sowieso geen tent.

In september 2 weken Dolomieten en dan wel graag iets om overdekt buiten te zitten.

rien10

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:18

Morgen gaan wij de bus inleveren, vandaag nog de laatste schoonmaak dingetjes doen. 20 augustus komt de nieuwe (nou ja, uit 2019) camper!