nu nog, gisteren gekocht dus vannacht getest Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
was er zo ontzettend klaar mee. Ik moet geen beestjes in de caravan haha, en al helemaal niet zo veel! Een verdwaald torretje prima maar (vliegende) mieren vind ik echt heel vervelend
gaucho schreef:Heel verstandig![]()
Ik heb van het weekend een nieuwe bustent uitgeprobeerd maar die gaat ook terug. In de beschrijving stond uitritsbaar grondzeil maar het is vast, en dat wil ik niet. Op steeds meer campings mag je geen dicht grondzeil.
Andere optie is onderweg.
Komend weekend gaan we wel weg met ons busje maar overnachten we alleen op camper plaatsen denk ik, dus sowieso geen tent.
In september 2 weken Dolomieten en dan wel graag iets om overdekt buiten te zitten.
mvdende schreef:gaucho schreef:Heel verstandig![]()
Ik heb van het weekend een nieuwe bustent uitgeprobeerd maar die gaat ook terug. In de beschrijving stond uitritsbaar grondzeil maar het is vast, en dat wil ik niet. Op steeds meer campings mag je geen dicht grondzeil.
Andere optie is onderweg.
Komend weekend gaan we wel weg met ons busje maar overnachten we alleen op camper plaatsen denk ik, dus sowieso geen tent.
In september 2 weken Dolomieten en dan wel graag iets om overdekt buiten te zitten.
Er gaat toch echt een dicht grondzeil in mijn tent hoor.. toegestaan of niet. Maar het is dan ook geen voortent oid, maar gewoon een echte tent. Ga niet mn bed opzetten in de nattigheid.
Sowieso zijn de slaapcompartimnten één geheel met waterdichte bodem en in het "leefgedeelte" zit een waterdicht grondzeil, dat kan los, maar dan heb je dus niets meer en sta je op de kale grond. Daar gaat dus ook gewoon dat grondzeil in. Géén zin in natte poten zodra je uit je bed stapt.
rien10 schreef:Mijn man past slecht op camping stoelen. Of hij zakt er na een seizoen doorheen. Omdat we de ruimte ervoor hebben, gaan er twee kunststof Hartman stoelen met ons mee. Al jaren. En dat bevalt prima.
Morrie schreef:ik had zo'n "grondzeil met gaatjes" tenttapijt noemen ze dat, daar groeide na 2 dagen het gras al doorheen en dat mocht op alle campings