Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik ben vanmorgen in Nederland op een kwal gezwommen.
Ik heb er niets van gemerkt.
Maar ineens ging mijn arm heel erg jeuken en toen kwamen er allemaal rode dikke striemen.
Iedere keer.afgespoeld in zee en nu geen last meer van.
Electra63 schreef:Ik ben vanmorgen in Nederland op een kwal gezwommen.
Maar ineens ging mijn arm heel erg jeuken en toen kwamen er allemaal rode dikke striemen.
Albertina71 schreef:Electra63 schreef:Ik ben vanmorgen in Nederland op een kwal gezwommen.
Oh ieuwww! Ik durf al nauwelijks in zee te zwemmen. Dit helpt niet echt, haha
Suor schreef:Ooh bij mij kriebelt het zo om voor de herfstvakantie nog iets te boeken. Maar met dat gedoe op Schiphol en corona wat toch weer op loopt durf ik het nog niet zo goed aan..
Suor schreef:Ja lastig he... Ik had nu redelijk geprijsde tickets naar Athene gevonden, maar de herfstvakantie valt erg laat dit jaar dus qua oplopende besmettingen in het najaar zeker geen gunstige tijd. Al waren we vorig jaar half november nog naar Griekenland en toen kon eigenlijk ook alles wel.
Luxeprobleem gelukkig maar wel een dilemma!
raket schreef:Hoe gaat het daar Mel?
Electra63 schreef:Gaan jullie vakanties allemaal door ? Nog geen annuleringen?
Citaat:Op Schiphol minder reizigers welkom, maar (tot nu) gaan meeste vakantievluchten door - https://nos.nl/l/2433746
Snorlex schreef:Meer vluchten (of iig bestemmingen) vanaf Eelde zou ik ook niet zo erg vinden!
Bonnelover schreef:Snorlex schreef:Meer vluchten (of iig bestemmingen) vanaf Eelde zou ik ook niet zo erg vinden!
Sluit ik me helemaal bij aan! En als ze dan ook wat goedkoper worden helemaal. Erg weinig bestemmingen in Griekenland die je vanuit Eelde kunt bereiken. En als dat wel mogelijk is dan is de prijs al gauw €300,- per persoon duurder dan vanaf bijvoorbeeld Schiphol vliegen.
fabske schreef:Nog geen duidelijkheid over mijn vluchten in augustus. Wij zouden met easyjet vliegen. Die vliegen alleen maar vanaf Amsterdam of Berlijn. Berlijn zou meer als 6 uur met de auto zijn dat zie ik niet zitten hahaha.
Ik had gekeken of andere maatschappijen bijv via Eindhoven of Rotterdam vliegen maar dat was voor die dag 1000 euro p.p meer
Ik dacht ik wacht het maar af hahaha