Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unwritten

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 16:13

Ik heb een hele fijne stoel ook maar op de bank kan ik gewoon even lekker liggen/hangen zonder meteen mn bed in te gaan :))

Heb er een grote doek op liggen:

Afbeelding

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 16:15

zonnebloem18 schreef:
Ik zie ze hier om de campings links en rechts ook wel staan. Wij hebben hele fijne maar dure stoelen van Obelink. Kan ik echt hele dag op zitten als het moet.

We zijn aan het trekken met de vouwwagen door Frankrijk, gelukkig niet zo zuidelijk als waar de bosbranden zijn en we hebben al 2 keer een polsbandje gekregen voor de camping.
[ Afbeelding ]
Mijn man vind het echt verschrikkelijk en ik weet nu al dat we er op de volgende camping ook 1 krijgen. :D

Wij moeten ons polsbandje afknippen bij vertrek, er zit een chip op voor toegang tot de camping :')

Afbeelding

We hebben ons plekje hier volgend jaar alweer geboekt :)) wel ander veldje

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 16:16

Ziet er gezellig en comfortabel uit!
Wel te klein voor ons, want ik ken de hond...die gaat er mee op en na een kwartier gaat ze languit rekken, pootjes tegen ons om ons eraf te werken. _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 16:17

zonnebloem18 schreef:
Ik zie ze hier om de campings links en rechts ook wel staan. Wij hebben hele fijne maar dure stoelen van Obelink. Kan ik echt hele dag op zitten als het moet.

We zijn aan het trekken met de vouwwagen door Frankrijk, gelukkig niet zo zuidelijk als waar de bosbranden zijn en we hebben al 2 keer een polsbandje gekregen voor de camping.
[ Afbeelding ]
Mijn man vind het echt verschrikkelijk en ik weet nu al dat we er op de volgende camping ook 1 krijgen. :D

Oh vreselijk ja! Daar ga ik op vakantie ook echt niet mee rondlopen. Terwijl ik dat op een festival wel doe, maar ja, dan ben je alleen daar. Zit je ergens in een restaurant, zie je allemaal die duffe polsbandjes. Op vakantie doe ik ze meestal in mijn tas of zak of zo, als ze er dan naar vragen laat ik ze zien. Maar eigenlijk wordt er nooit naar gevraagd...

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 18:51

Wij hadden ook een bandje in Italië, was voor het eerst dat ik dat zag op een camping. :D

Van zweterigheid nooit last gehad op de bank. Was van dat stof en ik had er inderdaad nog een plaid op ook.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 21:32

Oh die bandjes vinden wij ook verschrikkelijk. Gelukkig komen we niet op grote campings. Staan nu ook op een camping met 45 staanplaatsen. Heerlijk rustig! Zoeken ook vaak 2 of 3 sterren max voor een camping.

De luchtbanken zien er wel goed uit, slim! Kun je net even anders zitten.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 21:43

Wij hebben die van Intex. Heerlijk om smiddags even op te liggen met een boekje ofzo. Inderdaad even wat anders dan een stoel :D

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 21:48

Polsbandje voor de camping? Nog nooit van gehoord. Wij hebben hele fijne stoelen, wij zijn drie jaar terug een middagje bij Obelink geweest en hebben uitgebreid stoelen uitgeprobeerd. Echt de tijd genomen en ik moet zeggen, de stoelen die we nu hebben kan ik uren op zitten :j

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 22:50

Wij kunnen ook eindelijk op zoek naar iets comfortabeler stoelen nu we ruimte hebben om ze mee te nemen :')

We stonden op een kleine camping in Italië, toch een polsbandje :')

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-25 22:52

Ik heb op meerdere grote en kleine campings gestaan in buitenland en overal een bandje :))

Veel campings hebben last van niet-gasten die het zwembad binnengaan bijv, met bandjes herken je dat wel heel vlot.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:47

O echt? In Oostenrijk en Duitsland is dat geen ding denk ik. Nu herkennen ze je waarschijnlijk al snel als zijnde "toerist" maar ik zou zo een bandje echt vreselijk vinden als je het park af gaat. Dan zou ik liever een pasje oid hebben.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:25

In Oostenrijk en Duitsland ben ik het ook nog niet tegen gekomen, in andere landen wel. :j

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:08

Neonlight schreef:
In Oostenrijk en Duitsland ben ik het ook nog niet tegen gekomen, in andere landen wel. :j

In GB moet ik de eerste ook nog tegen komen.
Scheelt wellicht dat wij meer op de kleinere campings staan, maar de enige keren dat ik in GB dergelijke bandjes tegen kom is op de beurzen die we bezoeken en dat is, zeker voor de meerdaagse beurzen, prima te begrijpen.