Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Die $56 voor een taxi is het me echt niet waard
Daar kan ik flink van shoppen bij Sephora, haha.
ik denk dat USA te duur wordt, maar het is het proberen waard. Ben op dit moment op last minutes aan het zoeken.
maar dat wordt 'm niet, zo te zien. He, het valt altijd te proberen he... 
Kon niet normaal mn cola vasthouden of 't vloog uit het kopje. Eenmaal op Atlanta geland was onze vlucht naar Amsterdam dus al vertrokken. Moesten dus weer omgeboekt worden en er ging pas een vlucht de volgende dag. Hotel overnachting aangeboden gekregen na veel pijn en moeite en volgende dag gelukkig richting Amsterdam kunnen vliegen.. Xivura schreef:Zit ik op de bank met een dikke dikke jetlag. Ontzettende hoofdpijn en ik kan de hele dag wel slapen ...
Jetlag is niet leuk en het heeft wel een paar dagen nodig om weg te trekken...
Turbulentie kan nooit de oorzaak zijn dat je vliegtuig neerstort. Het zijn maar windvlagen die tegen het vliegtuig aanbotsen, had ik gelezen... Deijs schreef:Even een mini update. Ik ben net naar het reisbureau geweest. En jeetje er is maar weinig waarbij je onder de 18 in mag checken. We hebben nu als optie hotel wellington voor in februari en dan betaal je alsnog €875 dus het is niet anders.
Vriendin gaat even kijken of ze dan wel écht vrij kan krijgen en dan gaan we boeken.