Ik mag ook bijna

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Roodvos schreef:Gisteren week Corfu geboekt, vertrek eind augustus (vanaf Schiphol![]()
).
Eerste keer naar Corfu, tweede keer naar Griekenland. Paar jaar geleden een week in de buurt van Parga geweest. Dat ligt een soort van tegenover Corfu. Voor wie wel eens naar het vasteland wil, die omgeving is ook een aanrader. Parga is echt een heel mooi stadje.
Ik lees hierboven al een paar tips waar heen te gaan. En op internet ook al gevonden dat voor het snorkelen je eigenlijk aan de noordkant moet zijn. Wie heeft tips voor een bedrijf om excursies bij te boeken? Ik lees iets over een eco-excursie hierboven. Zoiets spreekt mij ook wel aan.
Chalkidiki ook wel eens naar gekeken, maar de recenties over de aanwezigheid van luidruchtige Oost-Europeanen en vooral Russen hielden mij tegen. Misschien is er daarom nu rustiger?
Wij vliegen de 30ste naar Corfu vanaf Schiphol en jij?
E4D schreef:Ik vrees ook een beetje voor de drukte van Schiphol. Zit ook al te overwegen om alleen met handbagage te vliegen maar alleen een badlaken neemt al veel ruimte in beslag.
daantjuhhh schreef:Roodvos schreef:Wij zitten in hetzelfde vliegtuig
Hahahaha. Dit vind ik echt zo leuk!
Hoe groot is die kans nou?![]()
Kunnen we samen dit topic volspammen met mooie plaatjes
Roodvos schreef:daantjuhhh schreef:
Hahahaha. Dit vind ik echt zo leuk!
Hoe groot is die kans nou?![]()
Kunnen we samen dit topic volspammen met mooie plaatjes
Geweldig dit toch.
Die kans is echt heel klein.
En volgens mij wonen we ook in dezelfde provincie
Ik ga je opzoeken bij de gate!