Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Sterren schreef:Wij gaan 3 aug naar Kusadasi. Hotel Prelude.
Iemand daar al is geweest??
Dat zat naast mijn hotel![]()
Was ook een behoorlijke aardbeving, zegt dat bericht.
Samy schreef:Daan ik las op zoovers dat er brand was .... ?
Bedoelen ze daar mee die brand die in de bergen was, of in deluxe/club?
Narya schreef:Na twee weken trouwen? Vind je dat niet een klein beetje.. snel? Hoe oud is ze?
JumpingQueen schreef:ohja nog even een vraagie.. een vriendin van me wilt trouwen met een turkse jongen uit turkije die ze heeft ontmoet op vakantie die jongen heeft haar ten huwelijk gevraagt en ook gevraagt of ze bij hem in turkije wil komen.. nu heb ik nog steeds dat ene gerucht in me hoofd dat ze het alleen doen voor papieren om naar nederland te komen.. is dit waar? en heeft iemand ervaring hiermee..? vind het erg voor haar als ze na 2 maanden gaan scheiden..
JumpingQueen schreef:zij vetrouwd hem wel maar ikke nieten als beste vriendin moet ik toch wel oogje in het zeil houden
toch haha hij komt uit rechts hoekje van turkije weet niet hoe die plaats heet vlak bij de grens van irak. hij wil dat ze naar turkije komt hij wil niet naar nederland komen hij heeft een heelmooi appartement gekocht in manavgat bij side waar ik vorige week was heb het gezien super mooi! hij wil daar met haar gaan wonen en het hotel overnemen waar wij zaten .. super aardige jonge geen grijntje kwaad maar toch hou ik steeds dat gerucht in mn hoofd ...