Wij zaten in het Sequia lodge en was 4 dagen en 3 betalen. Dus dat viel weer heel erg mee. Daarbij zat er ook vroegboekkorting bij want volgens mij hadden wij het al in april/mei of zo geboekt
Als je de Veronica Magazine hebt moet je daar even in kijken. Hier staat ook een klein stukje uitleg: http://www.oad.nl/veronica
Het is een aanbieding in het weekend van 21 t/m 23 november. Je slaapt in Cheyenne, 1 avond is Studios speciaal open voor Veronica lezers, en de prijs begint op 169 pp (bij 4 volwassenen), 186 (3 volwassenen), 223 (2 volwassenen) en 328 (1 volwassene). Je kunt ook in Davy Crockey slapen, maar dat is iets duurder. Het arrangement is 2 nachten, 3 dagen met ontbijt. Net zo als je ergens anders boekt.
@ ivytoeter fijn dat je het zo leuk hebt gehad! en ook lekker weer zo te horen (op het moment is het overal in europa koud) de space mountain lijkt mij ook wel een beetje scary, maar we zien wel.
ik heb even op internet gekeken naar het weer en dat ziet er ook gunstig uit. ben heel benieuwd
Afgelopen week was het weer in Euro Disney best lekker, dinsdag was het wel nat, maar mijn jas was niet echt nat geregend, was meer nat door de plassen die op de grond lagen en donderdag toen wij de auto naar huis instapte, kwam het met bakken uit de lucht, maar weet niet hoe lang het heeft geregend. Maandag, woensdag en donderdagochtend waren in ieder geval super.
Ivy, leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad Leuk geshopt ook zo te lezen
Ik heb gisteren al wat spullen in een tas gegooid en de batterijen van m'n digi opgeladen. Kon de tweede set batterijen verdorie niet vinden, dus dan maar de oplader meeslepen. Zaterdag ook proviand voor in de trein en voor in Disney ingeslagen Morgen even de rest inpakken. Maar van alles wat, want het weerbericht voorspeld op zich geen slecht weer. Maar ja, in hoeverre kan je dat vertrouwen...
ik heb idd gisteren ook al een lijstje gemaakt van wat er mee moet. En ben al vast wat kleren uit aan het zoeken wat ik mee wil nemen voor mij en me vriend. Het weer wat ze aangeven klopt bijna altijd. En als het toch gaat regenen koop ik daar wel z,n mooie regenjas haha z,n gele. Het word nog best warm tussen de 15 en 20 graden. Alleen ik neem wel een paar xtra schoenen mee want ik heb daar ooit nieuwe schoenen moeten kopen omdat de mijne zeiknat waren
Ivy heb je nog foto's? Ja ik heb ook de veronica aanbieding, vind het een leuke aanbieding voor niet heel veel geld. Maar goed ik ga al in de herfstvakantie beetje teveel van t goede om ook nog eens in november te gaan
Ik wil geen regen als we r zijn. Mag koud zijn, waaien, maar regen neeeee
Wanneer gaat nou ook al weer iedereen?! Ik ben het echt kwijt
Bang zijn ze niet, het is alleen de eerste reactie dat je nog niet weet wat er gebeurd. Vriendin van mij vond het heel gaaf, maar keek op iedere foto weer zo. Maar eng vond ze het abso niet. En je komt met een stoot adrenaline eruit, gewoon gaaf.