Hi Namiro, ja sterker nog, hij had last van zijn longen en moest stoppen. De volgende dag heeft hij het mondkapje wel in zijn handen gehad, maar natuurlijk weer niet opgedaan.
Ik ben blij dat het gewicht van de zolder is, dan kunnen we het idd even laten voor wat het is, nu we het gestempeld hebben.
Ja en van zulke tweedehands zaken zijn er zooooo veel in Frankrijk en vooral bij ons in de buurt, echt heel erg vervelend voor mij. Maar nee, die lampen hebben we niet gekocht. Ik vond het te duur voor replica's. Hahahaha, ja die pop was echt heel eng, ik zal nog ff een screenshot hier zetten van wat NIET in het filmpje kwam ... Dit is haar hoofd, aaaaaah echt scary zo'n indiana jones effect dat haar hersenen eruit gelepeld zijn, nachtmerries! Ik had het in het filmpje zitten, maar vond het een eng ding en toen ik haar neerlegde knipoogde ze naar me, eng!!! Heb ik wel op film, maar niet in het vlogje.
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Marilu schreef:Het werk blijft maar komen ...
Van de ene klus in de andere als het ware. Maar zo te zien houden jullie de moed erin !
Ik was wel wat plaatsvervangend bang om te zien hoe Erwin pal onder die kapotte balken aan het zagen was ... Gelukkig heeft hij niks op het hoofd gekregen !!
Ja, dat wisten we wel, maar het kwam nu wel als een verrassing ineens, maar opruimen en slopen is altijd leuk!
En ja, idd Marilu, ik had al een paar keer gezegd dat hij vanaf boven moest werken, maar hij vond het te gevaarlijk om boven op die zolder te lopen. Dus hij deed het liever zo. Maar toen dan bleek dat het wel te belopen was, was ik ook wel opgelucht. Toen hij aan het zagen was zag ik die balk bewegen. Hij wilde ook geen helm op doen.
uxgranta schreef:Goh Monique, da’s weer balen van die schuur. Met een oud huis/schuur blijf je altijd bezig. Heel veel succes weer met de werkzaamheden.
Qua lage rugpijn (spit) adviseert mijn huisarts altijd lage dosering spierontspanners met pijn stillers. Werkt super bij mij. In 3 dagen loop ik weer als een bejaarde kieviet. Vrees ook dat de spanningen rondom de isolatie hun steentje hebben bijgedragen aan de rugklachten.
Dank Uxgranta, Rot dat jij het ook ervaar, maar kun je in NL spierontspanners zonder recept krijgen? Ik weet eigenlijk niet of dat in Frankrijk kan. Een flinke borrel ontspant ook toch

kan ik zonder recept kopen, LOL. En idd daar had ik nog niet over nagedacht, wel veel stress gehad ja. Dat kan op je rug slaan.
Vandaag alweer zo heeeeeel erg vervelend naar een meneer geweest die de erfenis van zijn vader verkocht. Erwin ging voor een trekharmonica, lekker frans, maar wat een paasei dichtbij, en we zijn teruggekomen met een heel orkest. En balalaika, citer, trommeltjes en nog een snaarding wat we niet weten wat het is. Die mensen waren erg blij dat ze iemand gevonden hadden, en het niet in de container hoefden te gooien. En ze moesten huilen toen Erwin Amelie voor hen speelde op het orgel van hun vader. Ooo stond ik daar in mijn armen met een snikkende Française met haar halve Russische man ook in tranen. De overleden vader was dus Russisch, vandaar die balalaika.