Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Enzo_Ollie schreef:@moonsparkle in welke van de 500 apps? hahaha
bonjour lukt me ook hahaha. Ik kan mezelf voorstellen en vertellen waar ik woon dankzij m'n middelbare school frans maar daarmee houdt het wel op![]()
Ik had van de week aan die chatbot gevraagd wanneer de exacte plattegrond bekend werd met waar je zat en toen kreeg ik als antwoord dat dat vlak voor de OS bekend werd gemaakt dus daarmee weten we nog niks
shirleyp schreef:Ik zag dat een paar mensen hier de public transport app hebben gebruikt om dagpassen voor het openbaar vervoer te kopen. Daar staat iets bij met zone 1-5 en reizen in heel Parijs en omstreken. Met die pas kom ik dus ook van Gare du Nord naar mijn hotel in Versailles en weer terug? En in heel Parijs kan ik gewoon een random bus in met die dagpas?
Ik hoef er pas op 5 augustus gebruik van te maken, hoe lang duurde het bij jullie voor de papieren tickets er waren?
Ik wil de papieren tickets bestellen, omdat mijn reismaatje geen Iphone heeft en ik dat steeds in de app zie. Of werken de digitale dagpassen ook op een ander merk smartphone?
Doe echt mijn best om alle info te lezen, maar blijf steeds vragen houdenIk voel me echt een sukkel die voor het eerst gaat reizen. Heb er superveel zin in, maar is wel echt veel regelwerk zeg…
Ashleytjuhh schreef:Hier geen Frans op school gehad maar ik tellen tot 5, mij zelf voorstellen. Ja en nee en nog wat standaard dingetjes
met hand en voetenwerk red ik het ook wel gok ik zo
shirleyp schreef:Dan heb je wel prachtig zicht op het kasteel op de achtergrond, denk ik! Ik zag de foto’s, brrr… wat steil en hoog! Heb B-zitplaatsen en ik zit in stand C, dat zal dan één van de vleugels zijn?
Ashleytjuhh schreef:shirleyp schreef:Dan heb je wel prachtig zicht op het kasteel op de achtergrond, denk ik! Ik zag de foto’s, brrr… wat steil en hoog! Heb B-zitplaatsen en ik zit in stand C, dat zal dan één van de vleugels zijn?
Hier ook B zit plaatsen maar toch wel echt jammer dat het korte kant is![]()
Alle apps die je moet hebben zijn ook erg verwarrend.
Ohh ik zag laatst een goede tip ergens. Voor tassen waarvan het hengels eraf kan om daar een tyrap door te doenzodat ze je tas in ieder geval niet kunnen los klikken
Voor de mensen die nog kaartjes willen voor zaterdag de team finale dressuur er zijn nog A plaatsen beschikbaar op de site zie ik nu
en voor 30-7 ook