L_iek schreef:Snap ik, dan is 6 uur reistijd ook wel erg lang. Ik vind Walibi wel geinig, maar als het niet druk is ben je daar zo uitgekeken. Untamed is wel een aanrader.
Was dat ooit the superman the ride?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Nog mensen met plannen?
Ik zou in september naar PortAventura in Spanje gaan, maar onze plannen zijn door omstandigheden gewijzigd. Nu gaan we een andere week in september en gaan we naar Alton Towers in Engeland
Neverland schreef:Ik zoek nog een leuk park voor een dagje. Efteling, Toverland, moviepark en Phantasialand vallen eigenlijk af want daar ben ik te vaak geweest. Ik zoek iets wat max twee uur rijden is vanaf hier (Limburg) en wat leuk is voor 2 volwassenen. Iemand een idee?
Neverland schreef:Ja ik ben 200 kwijt voor 3 dagen Disney met een Disney hotel. Hier zit ik nu rond de 350 pp. Disney heeft altijd veel meer aanbiedingen.
Als het goed is zitten we net naast het hoogseizoen als we gaan. Vakanties zijn dan voorbij en kinderen op school. Als het goed is.
Neverland schreef:Hotel en entree ja. Buiten het seizoen gaan en goed speuren op het internet.Eten reken ik nooit mee. Denk dat ik er de vorige keer per dag tussen de 50 en 75 kwijt was per dag. Dat is daar wel duur.