ah! rot dat je weg moet daar! maar inderdaad bekijk het positief en ga eerst lekker bijkomen ik denk dat je inderdaad wel op het vliegveld moet printen dan
_Caithlynn
Geplaatst: 28-04-14 17:50
Wat Rot dat je weg moet TS Maar als het goed is hoef je boarding pas niet te printen. Je kan een foto maken van de screencode op de telefoon en je boekingsnummer doorgeven als het goed is.
Balen dat het zo gelopen is, aan de andere kant beter nu dan dat ze je langer aan het lijntje houden
Mn collega woont bij me in de stacaravan. Verder zijn buren nogal ver.
Thats_Me
Geplaatst: 28-04-14 17:57
Jeetje wat balen voor je! De eerste keer komt altijd het hardste aan als je zo hard wordt afgewezen. Het is echter niet abnormaal in de paardenwereld *helaas*. Beetje meer respect bij bepaalde ruiters naar hun grooms mag wel wat mij betreft.
Om eerlijk te zijn had ik eigenlijk verwacht dat ze je voor Italië al zouden wegsturen. Maar blijkbaar hadden ze je nog even nodig en hebben ze 'dankbaar' gebruik van je gemaakt.
Nu even lekker naar huis! Bijkomen van je ervaringen en zorg dat je contact houdt met die Engelsman. Als iemand je zomaar vraagt om te komen werken ben je in ieder geval al beter af. Zorg wel dat je gezondheid en schouder goed zijn want als je in het begin blijft kwakkelen zul je waarschijnlijk weer teleurgesteld worden. Tenminste als je in de paardenwereld wil blijven werken.
Wat betreft je ticket etc. Ik zou even heel brutaal zijn naar je bijna ex-werkgever. Eens vragen of hij je ticket wil vergoeden zodat je snel naar huis kan omdat als je het zelf moet regelen het wel wat langer kan duren omdat je eerst de middelen bij elkaar moet krijgen. Je hebt toch niets te verliezen.
Heb je een smartphone? Je mag meestal je e-ticket ook gewoon op je telefoon laten zien, ze kunnen daar vanaf gewoon de code scannen. Even uitzoeken of dat bij Ryanair ook kan, maar zo doe ik het meestal als ik ga vliegen.
Verder: wat ontzettend naar.. Dikke knuffel, en succes met pakken, reizen en de tandarts
Sky
Geplaatst: 28-04-14 18:43
Wat vervelend, al ben je misschien beter af op een andere stal. Het klonk echt alsof jij je uit de naad werkte en er maar bar weinig voor terug kreeg.. Snap dat het als nog zwaar balen is.. Sterkte
kking
Geplaatst: 28-04-14 18:56
WTF....je bent dus gewoon gebruikt om mee naar Italië te gaan. Een ding is wel fijn...onvergetelijke ervaring en weer lekker snel naar huis. sterkte!
xSlvna
Geplaatst: 28-04-14 18:58
Wat? Serieus... moet je weg?
Hup hup naar huis dus! Printen zou ik gewoon op het vliegveld doen, naar huis, bijkomen, tanden laten checken en gelijk weer terug naar Engeland voordat je het hier weer te leuk vind.
senna21
Geplaatst: 28-04-14 20:07
Wat jammer voor jou! Een nadeel van de Engelse cultuur, ingebakken beleefdheid maakt dat ze niet altijd zeggen wat ze denken. (niet alleen Engelsen.... maar toch... het kan een rol spelen). En ja, het paardenwereldje is nogal hard. Neem als je weer thuis bent, wel even de tijd om - evt samen met een goede vriend/vriendin - kritisch terug te kijken op de ervaringen in België en Engeland. Wat heb je goed gedaan? Wat heb je er van geleerd? Wat zal je een volgende keer anders aanpakken?
"What doesn't beat you, makes you stronger!" Succes!
Nou, de vlucht is geboekt en ik ben ingechecked. Hopelijk kunnen ze me morgen brengen, Carl zei dat hij me wel zou brengen. Heb net de andere engelsman aan de telefoon gehad, hij zei dat ik naar huis moest gaan, dingen regelen, naar de tandarts, en dan hem na een paar dagen bellen, en dan ging hij in de tussentijd ook dingen regelen en op orde brengen en dan gaan we daarna kijken wanneer ik daar heen kan Het is zo'n aardige man, echt heel fijn Erg anders als Carl die vooral stil en nors is.
Ik zal zeer vriendelijk en beleefd blijven, als ik niet loop te janken als een baby.
De andere engelsman vroeg nog hoe goed ik kon rijden.. Tja het is al even geleden, dus dat weet ik niet zo goed. Maar heb wel wat ervaring, ook met jonge paarden enzo.. Maar het is gewoon al een tijdje geleden dat ik op een paard heb gezeten..
Valanee
Geplaatst: 28-04-14 20:35
Ik volg ook! Vandaag het hele topic gelezen en hele avond met mijn vriend over je verhaal gehad. Wat een respect voor jou en jouw doorzettingsvermogen. Natuurlijk ontzettend jammer dat je nu daar weg moet, maar -zoals andere al hebben gezegd- het opent zeker nieuwe deuren. Hopelijk valt het allemaal mee met je kaak...
Ben heel benieuwd wat de toekomst nu gaat brengen! Ben benieuwd naar alle nieuwe updates! In elk geval weer een nieuwe volger!
fleurtjeuh
Jeej wat leuk Ik zie er erg tegenop om straks alles in te moeten pakken.. Het was bijna 40 kilo aan spullen die ik weer in 3 tassen moet proppen, en ik heb geen weegschaal om te kijken of het goed verdeeld is..
Dat is inderdaad wel moeilijk! Je neemt het wel goed op, wenen zou ik ook doen... is een normale reactie. Wat voor stal is die nieuwe stal dan?
Sem_
Geplaatst: 28-04-14 20:44
Hoe heeft je huisgenootje eigenlijk gereageerd?
Getup
Geplaatst: 28-04-14 20:47
Zooo..ik liep achter -pagina 29- en had dit niet verwacht. Ga even goed voor jezelf zorgen en dan komt er zeker iets leuks op je pad. Ben benieuwd waar je terecht komt
fleurtjeuh