De weersvoorspelling is weer verandert... morgen nog maar 23 graden met regen in de middag, maar nu vrijdag 26 graden en zon... Daarna weer een stuk minder
Wat sneu Purny! Success met de beslisisng. Ik heb even gemist wat er met je (hond?) is gebeurd?
Mijn kat is vorig jaar van 2 hoog naar beneden gevallen. In eerste instantie dachten ze dat het gekneusd was maar steeds vaker viel ze ons gewoon aan. Nu word haar pootje dus geamputeerd en heeft ze daarna geen pijn meer.
Arm beestje Purny. Goed dat je het na hebt laten kijken. Die 10% korting bij Macy's kun je als buitenlander altijd ophalen bij de klantenservice op vertoon van je paspoort.
Ik ben bezig met een klein rondje Florida in november maar de vraag is nog even of dat zomaar gaat lukken.
Guinevere
Geplaatst: 03-10-12 21:58
Heel veel plezier haflingertje!
@purny, volgens mij passen katten zich heel makkelijk aan. Op Animal Planet zie je wel vaker katten die een pootje missen, maar die kunnen nog steeds lekker rennen enzo. Veel beter dan aldoor pijn hebben.
Katja, wanneer weet je of je mee mag vliegen?
purny
Geplaatst: 03-10-12 21:59
haflingertje schreef:
Hoelang ga jij Purny?
8 dagen totaal.
Katja
Geplaatst: 03-10-12 22:07
Guinevere schreef:
Katja, wanneer weet je of je mee mag vliegen?
Meestal een dag of twee van tevoren. Maar ik kan de hele maand november weg dus dat is niet zo'n probleem. Hebben we vier keer kans.
We willen als het lukt naar Miami vliegen en dan naar Naples, een paar dagen in Inverness (gratis bed ) en dan via Orlando weer naar Miami. Beetje aan het puzzelen wat allemaal leuk zou zijn om te doen en waar we eventueel zouden kunnen overnachten. Het is een beetje raar plannen als je niet weet of het daadwerkelijk gaat gebeuren maar het heeft ook wel weer wat.
Zou ik nog even regelen voor je vertrekt. Hier via een broker huren is heel veel goedkoper dan ter plaatse. Www.eautohuur.be en Www.drive-usa.de zijn goedkoop en betrouwbaar. Beiden bieden de juiste verzekeringen.
dat gaan we idd om die reden nog even regelen maar er is weer zo ontzettend veel aanbod en ik raak zo snel aan die verzekeringen niet aan uit...welke heb je nu zeker nodig?