Ik ben er echt serieus over aan het denken om haar mee te nemen hahahahaha maar denk dat mijn ouders het niet zullen goedkeuren Ik ben echt verliefd op dit kleine zwarte monstertje, echt nét puk heel hyper, vinnig, speels
Ekeif96
Geplaatst: 02-06-12 15:38
Haha, anders mag je Puk ook wel bij mij afleveren hoor!
Marit
Geplaatst: 02-06-12 15:47
Zo'n beest krijg je de douane toch niet door? Das toch heel ingewikkeld met quarantaine etc en geld? Anders doen hoor! Je ouders vallen vast als een blok voor zo'n droppie Mijn ouders moesten Sumo ook niet, tot hij 's morgens meteen naar m'n moeder rende toen hij wakker werd. Toen mocht ie blijven
Met paarden heb je idd quarantine, weet niet hoe het bij kittens zit Tegen de tijd dat ik terug ga i ze ook weer 7 weken ouder ongeveer ze zijn geboren op de dag dat ik aankwam net een maand oud dus
Joepie! We hebben Lifaya kunnen overhalen om weer foto's te posten! Heel leuke foto's en dat zwarte monstertje is wel echt een droppie hé ^-^! Stop haar onder je bloes en ga zo op het vliegtuig joh!
Ik vind het westernrijden fantastisch! Dit is natuurlijk ook pleasure en o god wat is dat comfortabel Ik ga het absoluut missen als ik weer in NL ben... Heel erg...