Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
niemand wist waar je moest zijn van het personeel, vertragingen werden of in slecht engels of niet aangegeven (of onverstaanbaar nederlands, daardoor hadden mn moeder en ik er ons bijna op ingesteld dat we 4 uur vertraging hadden) overal koffers, rijen die tot buiten aan door lopen, taxi's, bussen en personen auto's door elkaar, weinig bewaking... ik was blij dat ik weer terug was in het overgeregelde Nederland, ik dacht echt dat ik gek werd...
Fitzroy schreef:Pfff ... Nou, ik heb al heel wat primitieve luchthavengebouwtjes meegemaakt. Samos tig jaar geleden was gewoon een houten keet waar een douanier nog paspoorten zat te stempelen.
Ik vind ze al heel erg modern tegenwoordig. Van Skiathos vond ik het altijd leuk dat je gewoon er tegenover bij een taverna wat kon gaan drinken terwijl je al ingecheckt was.
Maar wat ik mij afvroeg: is dat daar echt zo erg met muggen als sommigen zeggen? De ene zegt dat het allemaal meevalt, de ander zegt dat het niet te doen is dus bokkers, hoe zit dat nu?

Ik ga met mijn ouders en mijn broertje van vijftien. Voor mij de laatste keer dat ik met mijn ouders mee ga waarschijnlijk dus dat moest even goed af worden gesloten!
Ook op Rhodos en ben in Chersonissos geweest. Maar op de 1 of andere manier gaat mijn voorkeur meer uit naar Turkije en Spanje. Ik persoonlijk vind dat daar meer sfeer is. Ik heb dus mijn mening niet op 1 vakantie in een "dorp" gebasseerd hoor, voor degene die daar vanuit waren gegaan!
De zee vind ik wel mooi helder trouwens.
zaak hebben met make up shampoo ed! Dus je zou ook daar nog kunnen kopen