beloofd!Beterschap
Goed dat je een helm hebt gekocht!
Vandaag was een rotdag. Had/heb erg veel last van m'n schouder. Benen deden het niet goed. En ik had het de hele dag enorm koud, terwijl het heus niet zo heel koud was. Wel heeft het de hele dag lichtjes gesneeuwd en was het boven op de berg soms erg mistig. Hopen dat het morgen wat beter weer wordt, ik heb in ieder geval zon besteld!

Al met al heb ik toch 42 km gesnowboard vandaag.
wij gingen vandaag naar Zell en kwamen dus tweemaal over Gerlos. We hebben heerlijk gegeten bij dat kleine restaurantje boven op de berg bij oefenweide van Gerlos. Morgen gaan we er gewoon rond konigsleiten/krimml skiën/boarden
net terug van de après ski en nu even wat eten! Hopelijk korgen weer zonnetje, weer is hier hetzelfde als wat fee meldt
Verder ging alles goed tot we bij de laatste 100 meter kwamen, daar is het bijna plat dus ik ging vriendin trekken. Maar we knalden dus tegen elkaar aan en ik viel weer. Liet ik m'n slee onbewust los. Dus ik deed m'n ogen na m'n val weer open en toen zag ik het sleetje vrolijk verder gaan.
Was erg gezellig! Paar leuke/grappige tentjes gezien!
Erg gezellig allemaal hier in Tsjech!
Maar indd geeft niet echt een veilig gevoel als je dat van te voren weet! Maar goed gebeurd is gebeurd en het is goed gegaan!