Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Debbie schreef:@ Yasemine, ik weet niet bij welke bank je zit maar ik heb uiteindelijk ook een CC kregen bij mijn rabo studentenrekening. Moest wel mijn ouders mee laten tekenen zodat die garant voor mij stonden, maar hij staat nu wel op mijn naam en via mijn bankrekening.
Ilse_C schreef:Jaa, dat klopt, maar het duurt meestal een paar dagen voordat ze reageren
Het is gewoon een uitwisseling van de universiteit, ipv een semester hier studeren, doe ik een semester in Amerika
En zo heb je meteen een antwoord.
). Voor zo'n kaart hoef je niet kredietwaardig te zijn, wel 18. 
Maar zo bedoelde ik het niet. Zoals Katja het zegt bedoelde ik het inderdaad. Maar blijkbaar heb ik het verkeerd verstaan, heb het nog eens nagevraagd en het is gewoon een cc op mijn eigen naam én rekening
Zoals het me eerst uitgelegd was, was inderdaad een cc met mijn naam op, maar gaat van de rekening van mijn ouders af. Maar zo is het dus niet. Dus er is geen probleem meer
Ik moest vorig jaar maar liefst met drie kinderen én schoonzoon naar de bank om allerlei machtigingen te regelen. Allemaal volwassen jongelui, voelde me echt moeder Kloek 

Guinevere schreef:Het gaat hier ineens heel snel nu; morgen zit ik op deze tijd al in het vliegtuig richting Las Vegas!
Helaas hebben we allebei een buikgriep opgelopen, dus behalve op de bank liggen heb ik de afgelopen dagen niks bereikt. Hopelijk voelen we ons vanmiddag iets beter, anders gaan we later toch nog even langs de dokter. Ik baal wel, omdat ik speciaal een paar vrije dagen ingepland had voordat we vertrekken, zodat we niet zo hoeven te haasten en nu hebben we het juist 10x zo druk haha. Nou ja, het is niet anders.
Voor de liefhebber houd ik weer een blog bij: http://cat-southwest2011.blogspot.com/
Ik zit te kijken voor mijn vlucht naar Canada deze zomer. Heb er nu één gevonden die in London stopt, met 1u50min tussenstop. Lijkt me een beetje krap voor een reusachtige luchthaven, maar er staat wel dat de Brussel-London aankomt in terminal 5 en London-Vancouver daar ook weer vertrekt. Iemand die hier ervaring mee heeft? Is het dan ook echt zeker dat ze in dezelfde terminal vertrekken? Want anders moet ik toch voor een andere vlucht kijken, want weer inchecken om 1u50 lijkt me niet echt doenbaar.