Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:@ Yasemine, ik weet niet bij welke bank je zit maar ik heb uiteindelijk ook een CC kregen bij mijn rabo studentenrekening. Moest wel mijn ouders mee laten tekenen zodat die garant voor mij stonden, maar hij staat nu wel op mijn naam en via mijn bankrekening.
Ilse_C schreef:Jaa, dat klopt, maar het duurt meestal een paar dagen voordat ze reageren
Het is gewoon een uitwisseling van de universiteit, ipv een semester hier studeren, doe ik een semester in Amerika
Guinevere schreef:Het gaat hier ineens heel snel nu; morgen zit ik op deze tijd al in het vliegtuig richting Las Vegas!
Helaas hebben we allebei een buikgriep opgelopen, dus behalve op de bank liggen heb ik de afgelopen dagen niks bereikt. Hopelijk voelen we ons vanmiddag iets beter, anders gaan we later toch nog even langs de dokter. Ik baal wel, omdat ik speciaal een paar vrije dagen ingepland had voordat we vertrekken, zodat we niet zo hoeven te haasten en nu hebben we het juist 10x zo druk haha. Nou ja, het is niet anders.
Voor de liefhebber houd ik weer een blog bij: http://cat-southwest2011.blogspot.com/