De heenweg heeft iets langer geduurd dan verwacht. Houston was dicht door een storm, dus hebben we een tussenlanding moeten maken in New Orleans. Na 1,5 uur zijn we naar Houston gevlogen, maar toen hadden we wel onze vlucht naar Tulsa gemist. Gelukkig konden we nog met de vlucht van 19.00 uur mee en waren we maar een paar uur later op de plek van bestemming
Beterschap Menino, vliegen en vakantie als je ziek bent is geen pretje
Anoniem
Geplaatst: 23-07-10 18:53
oooh heerlijk!
Nee het zit allemaal niet mee, eerst nog maar de vraag of ik op tijd geopereerd kon worden ivm galblaas... Kon dat, verliep het herstel best spoedig ed (is nu 2/3 weken geleden) krijg ik tijdens het herstel een buikgriep die echt nog 10x meer pijn doet dan mijn galblaasontsteking. M'n halve vakantie is al naar de knoppen... Als m'n USA-reisje ook niet doorgaat ga ik heel hard huilen ...
Jetlag die kant op valt echt wel mee, gewoon zorgen dat je fit het vliegtuig in gaat en de eerste avond even doorzetten met opblijven dan zit je na 3 dagen heel redelijk in je ritme.
Rosie
Geplaatst: 23-07-10 19:24
Is er veel kans op een jetlag na een vliegreis van 10,5 uur uit LA naar Amsterdam? Moet nl de volgende dag meteen alweer naar school
Haha ja dat denk ik wel ff Ligt eraan hoe lang je bent geweest dan in die tijdzone
Zou gewoon ff 2 daagjes vrij nemen hoor
Katja
Geplaatst: 23-07-10 19:26
Naar het westen rijden is altijd moeilijker Mendy dus het zal een pittig dagje worden
Anoniem
Geplaatst: 23-07-10 19:27
Ik moet ook de volgende dag meteen weer naar schol als ik terug
Yasmine
Geplaatst: 23-07-10 19:28
De jetlag naar Amerika vind ik handiger dan omgekeerd. Als je je moet aanpassen aan Amerikaanse tijd, betekent dat vaak dat je vroeger op de avond gaat slapen en dat je 's ochtends om 5 of 6u al wakker bent.
Je moet gewoon proberen die eerste dag nog zo lang mogelijk te rekken. Wij komen altijd rond de middag, een uur of 1, aan. Dan is het heel verleidelijk om rond 18u plaatselijke tijd al in je bed te duiken, maar dan ben je ook om 5u 's ochtends al wakker. Dit jaar zijn we die eerste dag pas om 21u gaan slapen en toen waren we rond 8u weer wakker, dan zit je meteen al in het ritme.
Rosie
Geplaatst: 23-07-10 19:36
Oh god dat belooft wat ik kan echt geen dagje vrij nemen aangezien ik mn stageovereenkomst moet tekenen die dag (dus maar hopen dat er geen vertraging is oid haha).. we vertrekken om 16:30 uit LA en komen 11:45 plaatselijke tijd aan in NL.. en moet de volgende ochtend om 10:00 op school zijn. Kan me niet echt voorstellen hoe ik me dan voel, want ik heb ook nog een hele nacht om te slapen (als ik uberhaupt kan slapen) dus dan valt het nog mee toch? Of zie ik dat verkeerd? Heb nog nooit een jetlag gehad dus..
xMendy, als je die zondag gewoon opblijft en pas na 20:00 naar bed gaat ben je de volgende dag rond 6u wakker, dus wees niet bang dat je te laat op school komt.
Oeeeh ik ben daarnet even een beetje hyper geworden.. Mijn goede boekingscode is boven water en ik heb gelijk gekeken. Zit wel op een iets mindere plek, 22B, ik snap alleen niet hoe ik dit moet wijzigen... maar het gevoel dat het nu echt doorgaat... parrtyy!!!! Maar ik zit wel vooraan in het vliegtuig