Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LouB schreef:Wij willen trouwens ook nog een dagje naar parijs gaan.
Klopt het dat je in disney village de metro kan pakken? Hebben jullie enig idee wat dat kost?
Scum schreef:Hoe zit het dan als je niet zo'n arrangement hebt? Wij willen gewoon kaartjes aan de kassa kopen. Kan ik gewoon in het resort een restaurant binnen stappen en daar gaan eten?
ninja2 schreef:Het enigste moment dat je in disney echt wel moet reseveren is met kerst en oud en nieuw voor de rest heb ik nog nooit gehad dat je in het park niet terecht kunt. In village kun je het beste een uurtje voor sluitingstijd van de parken gaan anders kun je nog wel eens lang in de rij staan vooral in het weekend maar het valt allemaal best mee
wendietjuhhh schreef:ninja2 schreef:Het enigste moment dat je in disney echt wel moet reseveren is met kerst en oud en nieuw voor de rest heb ik nog nooit gehad dat je in het park niet terecht kunt. In village kun je het beste een uurtje voor sluitingstijd van de parken gaan anders kun je nog wel eens lang in de rij staan vooral in het weekend maar het valt allemaal best mee
Ik ga denk toch reserveren. Ik wil graag naar een steakhouse en ik denk dat dat erg gewild is hoor.
LouB schreef:Wij ook!!Wij gaan vrijdag!
lovekoos schreef:annets dinner is zo lekker en niet duur
maar het is er inderdaad wel erg druk
_Sas_ schreef:Al wel op de computer maar moet ze nog uploaden.. Het zijn er zooo veel haha!
Hebben superweer gehad, zondag beetje bewolkt maar wel droog en maandag en dinsdag scheen zowaar de zon en ook geen druppel regen gehad
De heenweg hebben we er ong 5 1/2 uur over gedaan, de terugweg een uur of 7 maar hebben we onderweg ook uitgebreid ergens gegeten, toen we weg wilden rijden kwamen we er achter dat het voorlicht het niet meer deed dus nog een lampje vervangen en bij Antwerpen op de ring hebben we even in de file gestaan.