_Nathalie_, volgens mij heb je dat al een keer gevraagd.

Nadir schreef:__Nathalie__ schreef:hebben jullie nog dingen die je echt moet doen omgeving lara?
leuke excursie ofzo?
Genoeg, maar ik weet niet of dat te realiseren is. Huren jullie een auto of wil je dat vanuit het hotel regelen? Dat laatste is namelijk wat lastiger.
* Düden Selalesi; deze waterval kun je bekijken in Antalya zelf, je kunt er dan achterlangs lopen etc. Als je met de auto gaat kun je gewoon de bordjes volgen. De rivier loopt overigens uit in een waterval die bij Lara de zee in stroomt. Vroegah had je daar een parkje met kraampjes en een plek om te relaxen onder de bomen. Dat is er nu niet meer, ze gaan het allemaal vernieuwen. Maar desalniettemin is het wel de moeite waard om te gaan kijken.
* Het oude stadsdeel van Antalya; deze ligt naast het stadion van Antalya Spor. Je kunt daar de oude stadsmuren nog zien, er is een heel winkelcentrum omheen gebouwd. Tevens loop je zo naar de oude haven waar je lekker aan het water kunt eten of evt. een boottocht kunt maken. Deze boottocht komt overigens ook langs Düden Selalesi, heb je gelijk 2 vliegen in 1 klap.
Ik weet niet of je ook echt buiten Antalya wil gaan kijken? Zo ja dan kan ik nog wel wat dingen voor je opnoemen. Maar nogmaals, dat hangt echt af van je vervoersmiddel...