Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnebloem18 schreef:Vanavond voor het eerst dit jaar naar de kampeerwinkel geweest. Blijft toch altijd onderdeel van het vakantiegevoel. We hadden eigenlijk maar 1 ding nodig, maar uiteindelijk met meer thuisgekomen natuurlijk. Nog 30 dagen voor we weg gaan.

xSannee schreef:zonnebloem18 schreef:Vanavond voor het eerst dit jaar naar de kampeerwinkel geweest. Blijft toch altijd onderdeel van het vakantiegevoel. We hadden eigenlijk maar 1 ding nodig, maar uiteindelijk met meer thuisgekomen natuurlijk. Nog 30 dagen voor we weg gaan.
Haha dit is standaard toch

gelukkig waren we maar een paar dagen weg want heel gezond zal het niet zijn. Dat wordt ook kijken naar een nieuwe. Ik had een Quechua black n fresh 3 personen met een voortent. Maar die is echt best zwaar en groot voor twee personen
hopelijk hebben jullie het desondanks wel leuk gehad. moonsparkle schreef:Ik heb net afscheid genomen van onze tent. Hoewel ik me herinner droog te hebben ingepakt was die toch beschimmeldgelukkig waren we maar een paar dagen weg want heel gezond zal het niet zijn. Dat wordt ook kijken naar een nieuwe. Ik had een Quechua black n fresh 3 personen met een voortent. Maar die is echt best zwaar en groot voor twee personen
![]()
Maar ik wil nog wel graag een voortent om droog te kunnen zitten
Jiskaa schreef:We vragen ons af of een MaxxFan ook een uitkomst kan zijn ipv een airco, iemand daar ervaring mee?
xSannee schreef:Ik! Maar niet aan de grens of tankstation gekocht. Bij ANWB was 2x 10 dagen 29€, maar geen idee of dat in oostenrijk goedkoper is
Unwritten schreef:Gewoon bij asfinag zelf online? Daar nog nooit hoge extra kosten gehad.
Ik doe het altijd via daar. Is het officiele verkooppunt online:
https://shop.asfinag.at/nl/producten/digitaal-vignet/