USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:47

Ik vond Canada vooral veel van hetzelfde, terwijl ik dat met de USA niet heb. Wij zijn er 1 x geweest en dat vond ik meer dan genoeg.
Doe mij maar de USA.

Voor avondeten zijn wij meest rond de $ 50,- kwijt met 2 personen. Met wijn erbij liep het al gauw naar de $ 75,- dus vaak kopen wij een fles wijn en drinken op balkon of terras nog wat.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-15 17:48

Haha Nessie dat jij dan nog in Victoria's outfits past met alle fastfood :D

Canada lijkt mij ook prachtig, staat zeker op mijn wishlist.

MacavityL

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:01

Ben wel benieuwd naar de steden in Canada, Montreal en Toronto..

Victoria's Secret ga ik ook altijd even shoppen, goede kwaliteit en zit fijn.

Was altijd leuk om de avond de plannen van Happy Hour naar Happy Hour O:)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:31

Ik vind Victoria's Secret ook heerlijk, inderdaad goede kwaliteit en goede prijs-kwaliteit verhouding :j

Oeh en een beetje fastfood op z'n tijd vind ik heerlijk. Shake Shack en Five Guys hebben verrukkelijke burgers! En een burrito van Chipotle gaat er ook altijd in :D

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:38

Fitzroy, ik heb hetzelfde met Canada, ook met Australië trouwens. Mooi, fijn dat ik het gezien heb, maar ik hoef niet terug. Terwijl mijn man wel graag nog eens naar Canada wil, hou ik de boot af :-)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:44

Sjemig wat eten jullie allemaal duur en reizen jullie met grote budgetten! Mijn hele vakantibudget voor daar (Eten, drinken, souvenirs, ov etc) was 900 euro voor 17 dagen, zo'n 60 dollar per dag. Kwam ik, ook in New York, perfect mee uit en heb echt niet op een cent gekeken. Maar lunch enzo haalde ik al gewoon in de supermarkt, lekkerder vond ik!

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:15

Wij moesten gemiddeld voor het avondeten zo'n 50-60 dollar afrekenen inclusief fooi, maar namen alleen een hoofdgerecht (meer konden we echt niet op) en wij drinken sowieso weinig alcohol, dat scheelt ook. Grote steden waren wel ietsjes duurder.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:23

Ik praat wat betreft dat dure eten ook over New York, gewoon trekkend met de camper ligt dat bij ons ook een stuk lager hoor. Maar wij brengen dan maar een dag of drie door in zo´n stad en dan gaan we inderdaad graag wat beter uit eten, na een paar weken veel kamperen :-)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 22:27

Je kan het met eten zo duur mogelijk maken als je zelf wilt. Ik was soms 20 of 30 dollar kwijt maar soms ook maar 10.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 00:34

purny schreef:
Je kan het met eten zo duur mogelijk maken als je zelf wilt. Ik was soms 20 of 30 dollar kwijt maar soms ook maar 10.

Dat zijn alle 3 koopjes in Amerika haha!

Victorias secret is heerlijk inderdaad ik koop alleen daar mijn BH's nog:). (en gelukkig kan ik dit najaar ook even inslaan in Dubai waar ook een prachtige winkel zit met de complete collectie)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 05:20

Eten is idd zo duur als je het wil maken en ik kan meestal het hoofdgerecht al niet op :') en qua drankjes blijven ze maar bijvullen := we zijn gelukkig geen lastige eters en vinden het al snel goed. Gewoon een goed stuk vlees, salade of pasta is prima. Verder ontbijt soms bij het hotel als het inclusief is maar als het exclusief is hebben we brood/crackers van de Walmart. Ik vind het zonde om $10,- pp te betalen als ik 2 broodjes en wat jam neem. Heb bij het ontbijt echt hamburgers, ei, pastries, donuts, sausages, wafels gezien. Echt te goor om 9 uur 's ochtends. Amerikanen zijn best gek. En dan bijna geen brood, alleen maar simel brood en een toaster. Verder omdat we veel reizen 's middags gewoon een boterham of yoghurt oid. Als ik 3x per dag uiteten zou gaan zou ik én baggervet én failliet thuiskomen denk ik :') Wel in LA een zwerver blij gemaakt met mn leftover fajitas haha.

Ik vond in New York vooral kleine boodschapjes en snacks schreeuwend duur. Allemaal kleine supermarktjes en 4-5 dollar voor een liter water. In San Francisco snel een Target opgezocht en een grote tray met flesjes water gehaald.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 06:23

Ik vind het ontbijt in de USA juist heerlijk. Lekker wafels en pancakes, eieren en hashbrowns. GrandSlam van Denny's, yummie! Dat ik aankom in de vakantie calculeer ik in. Als ik ook in de vakantie nog moet lijnen heb ik geen vakantie. Tussen de middag hebben wij idd meestal wel gewoon brood met beleg in de koelbox.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 06:55

Als ik een heel uitgebreid ontbijt neem hoef ik vaak geen lunch dan kom ik de dag prima door met een mueslireep.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 07:38

Ik ben sowieso al grote eter dus kan redelijk wat hebben ondertussen en je loopt veel op zo'n vakantie dus ik prop mezelf lekker vol 3x per dag haha! Heerlijk ontbijt in Amerika ben gek op wafels en pancakes! En als je dan ziet wat je allemaal krijgt voor een paar dollar jammie! Ik vind het dan juist weer zonde om een paar keer in mijn vakantie door een super te struinen, liefst zo min mogelijk zeg maar. Ben vorig jaar in Amerika zelfs afgevallen en heb me toch veel gegeten haha! Maar ook zeker zoveel gelopen!
Ik pak vaak het ontbijt in het hotel maar hoor zo vaak dat de dennys goed is dus die wil ik graag de volgende keer proberen!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:04

Wij hadden maar 1 hotel met ontbijt inclusief. Was verschrikkelijk, zijn er beide ziek van geweest.

Hadden twee bordjes en bestek mee, dus haalde bij de walmart brood en beleg en yoghurtjes voor ontbijt.
Zijn keer bij de ihop geweest maar wat een porties zeg pfffff

Qua eten kijken we waar we zin in hebben..
Meestal iets simpels.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:38

Ik had misschien ook wel wat duurdere hotels :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:41

Wij hadden er best dure hotels tussen zitten hoor ;)
Maar volgens mij is het ontbijt inclusief niet erg gebruikelijk in usa

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:50

Of ik nam wel eens een salade bij chopped. Dan had ik voor zowel tussendoor en in de avond genoeg

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:52

MoniqueT schreef:
Ha ja, misschien is de leeftijd inderdaad niet het criterium, maar ik schreef het zo omdat er gesproken werd over ´ik krijg 1000 euro zakgeld mee´. Dan denk ik toch aan een jongere, ik krijg namelijk al járen geen zakgeld meer :-)

Haha. Wij gaan op honeymoon en krijgen dit van mijn vader. Vandaar het woordje 'zakgeld'. :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:57

Stephanie_M schreef:
Ik had misschien ook wel wat duurdere hotels :')

Mwah, heb wel eens een 'free breakfast' gehad in een Motel 6 (upstate New York somewhere). Fantastisch breakfast: voorverpakte donuts met 3 verschillende kleurtjes glazuur (donderbruin, lichtbruin en wit). Jawel, je had 'keuze' :+ 1 hap en mijn tandglazuur trok zich zover terug van mijn tanden dat ik het pas 2 weken later weer terug zag .... :D

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:03

Keet schreef:

Nee inclusief zie je indd weinig...

Mijn meest geweldige ontbijt wat in San Francisco in Fairmont hotel damn dat was goed!

Xivura --> Maar dat is wel super gaaf natuurlijk dat je dat als cadeau krijgt!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:15

Mijn ontbijt was gewoon een Subway broodje of yoghurt met vruchten. Ik kan niet tegen scrambled eggs en bacon enzo

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:25

Ooo subway deed ik eerste keer in NY elke dag als ontbijt haha met starbucks! Alleen vind subway nu dus niet meer lekker, teveel op 8)7

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:48

Croissantje bij de Starbucks is meetal wel voldoende ontbijt voor mij, maar French Toast als ontbijt/lunch.. yummie!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:49

Stephanie_M schreef:
Keet schreef:

Nee inclusief zie je indd weinig...

Mijn meest geweldige ontbijt wat in San Francisco in Fairmont hotel damn dat was goed!

Xivura --> Maar dat is wel super gaaf natuurlijk dat je dat als cadeau krijgt!

Ja super gaaf inderdaad. *\o/*