Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:Qua wel of geen auto, vind ik erbij juist wel fijn. Maar dan wel, dat je alleen bepaalde tijden erop en eraf mag. Wil je vroeger of later moet je voor de boom parkeren gewoon.
Ideaal!
Unwritten schreef:Wij wilden komend weekend gaan, maar ik vind niet echt een camping binnen de eisen waar we naar zoeken en als ik ze vind betaal ik 500 euro voor een weekend standplaats, ben niet gek(In NL, max 45 min van Zoetermeer, in de buurt van een meer
)
Dus we zetten de tent komend weekend lekker op voor het huis om te kijken hoe hij erbij staat![]()
vind ik ook niet erg want ik ben geblesseerd geraakt dus ik heb niet eens puf om met mn hele hebben en houwen te tillen
Lukasje schreef:Iemand een tip uit ervaring? Vanuit Belgisch Limburg trekken wij naar Zweden via de Sontbrug. Dat willen we in 2 dagen doen. Ik zoek dus nog een overnachtingsplek voorbij Hamburg (maar wel voor Denemarken denk ik) waar honden welkom zijn en waar we bij voorkeur ook vanop de camperplek een fijne wandeling kunnen maken. Ik heb het echt nodig om even de benen te kunnen strekken.
(Edit: ik heb reeds gekeken op Park4N en google maps)
Leo schreef:Unwritten schreef:Wij wilden komend weekend gaan, maar ik vind niet echt een camping binnen de eisen waar we naar zoeken en als ik ze vind betaal ik 500 euro voor een weekend standplaats, ben niet gek(In NL, max 45 min van Zoetermeer, in de buurt van een meer
)
Dus we zetten de tent komend weekend lekker op voor het huis om te kijken hoe hij erbij staat![]()
vind ik ook niet erg want ik ben geblesseerd geraakt dus ik heb niet eens puf om met mn hele hebben en houwen te tillen
Hier direct in de buurt weet ik zo niets, er zit een camping in Zoetermeer bij de nieuwe driemanspolder maar verder zijn het denk ik vooral boerencampings (ook leuk). Heeft t Geertje geen standplaatsen? Nooit op geletloopafstand van het Noord Aa.
Met de nieuwe weg tussen de A4 en A44 kun je ook richting Wassenaar of bollenstreek zoeken, daar rijd je nu in een klein halfuur naartoe vanuit Zoetermeer.
wendy1987 schreef:Qua wel of geen auto, vind ik erbij juist wel fijn. Maar dan wel, dat je alleen bepaalde tijden erop en eraf mag. Wil je vroeger of later moet je voor de boom parkeren gewoon.
Ideaal!