Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_flower schreef:Eind mei gaan wij naar Kreta, losse reis geboekt dus krijg geen info van een reis bureau.
Nu dus alleen extra mee nemen mondkapjes voor binnen? En uiteraard de papieren voor vliegtuig en hotel.
Maar geen formulieren, codes etc?
Edit: er staat dat het FFP2 maskers moeten zijn, zijn dat gewoon de simpele blauwe of echt die " eendenbekkies "?
fabske schreef:Blue_flower schreef:Eind mei gaan wij naar Kreta, losse reis geboekt dus krijg geen info van een reis bureau.
Nu dus alleen extra mee nemen mondkapjes voor binnen? En uiteraard de papieren voor vliegtuig en hotel.
Maar geen formulieren, codes etc?
Edit: er staat dat het FFP2 maskers moeten zijn, zijn dat gewoon de simpele blauwe of echt die " eendenbekkies "?
FFP2 zijn inderdaad meestal de eendenbekjes je hebt ze ook in blauw maar dan moet je goed kijken of ze FFP2 zijn.
CathyTBP schreef:Hallo allemaal! Volgende week ga ik voor het eerst naar Griekenland (heel veel zin in!). Eerst een paar dagen Athene, vervolgens naar vriendinnen in Artemida. We hebben in Athene al wat toeristische trekpleisters die we willen bezoeken, maar als jullie nog tips hebben voor leuke plekken om te bezoeken of activiteiten om te doen in Athene of Artemida, dan hoor ik het graag!
Suor schreef:CathyTBP schreef:Hallo allemaal! Volgende week ga ik voor het eerst naar Griekenland (heel veel zin in!). Eerst een paar dagen Athene, vervolgens naar vriendinnen in Artemida. We hebben in Athene al wat toeristische trekpleisters die we willen bezoeken, maar als jullie nog tips hebben voor leuke plekken om te bezoeken of activiteiten om te doen in Athene of Artemida, dan hoor ik het graag!
Wat leuk zeg! Wat ik zelf in Athene altijd doe is de Lycabettus beklimmen. Je hebt vanaf daar een mooi uitzicht over de stad en op de Akropolis. Ook de Areopagus heuvel vind ik een aanrader! Plaka is altijd leuk om rond de struinen en voor een drankje 's avonds is de wijk Psyri leuk! Het wisselen van de wacht bij Syntagma is ook leuk om een keer te zien! Als je wat langer in Athene bent is het ook leuk om vanuit Piraeus de boot naar Aegina te nemen.
In Artemida ben ik niet bekend.
Alvast heel veel plezier!
Autumnn schreef:Hey bokt! Ik wil met mijn moeder een paar dagen naar Griekenland. Ik zoek een wat kleinschaliger appartementencomplex met het liefst ontbijt inclusief en dichtbij een boulevard, strand, restaurantjes (op loopafstand). Hebben jullie ideeen?
Suor schreef:Autumnn schreef:Hey bokt! Ik wil met mijn moeder een paar dagen naar Griekenland. Ik zoek een wat kleinschaliger appartementencomplex met het liefst ontbijt inclusief en dichtbij een boulevard, strand, restaurantjes (op loopafstand). Hebben jullie ideeen?
Ik moet bij je berichtje aan Parga denken! Ik heb geen tip voor een appartement (ik kampeer daar altijd), maar iets kleinschaligs is daar zeker wel te vinden!
Daihyo schreef:Onze 1e dag op Zakynthos zit er alweer bijna op![]()
Ik heb mijn eerste Caretta caretta gespot met snorkelen. Ik zag ineens voor me iets groots bijna aan de oppervlakte. Ik dacht nog dat het een man was, tot zijn flappers bewogen
Ik ben heel snel terug gezwommen (watje) en heb eerst even gegoogled hoe gevaarlijk ze eigenlijk zijn. Dat bleek wel mee te vallen.
Maar man, wat zijn die dieren GROOT
Vrijdag hopelijk in de herkansing met de boottocht die we gaan maken.
Daihyo schreef:Ja hier ook gewoon voor het hotel
Had ik niet verwacht haha.
Vandaag is het stormachtig. Ze gaven regen op, maar dat is alweer over gewaaid. Het waait alleen vrij hard. Ach, ook wel weer leuk. Straks maar even richting stad lopen. We hebben 3 excursies geboekt voor vrijdag, zondag en dinsdag. Ook leuk.
We hebben een gerenoveerde kamer. Helaas wel boven de afzuiging van de keuken
Lekkere luchtjes in de kamer, maar ook wel herrie. Maar met het raam dicht is dat ook prima te doen
Wel mooie kamers. En super netjes en schoon.