Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ach, en we hoeven toch zelf niet te rijden
Dat is ook deze reis weer goed bevallen, zeker aangezien mijn lijf echt níet blij was in Canada. Paar dagen flink beroerd geweest, en veel pijn. Koud(er) en vochtig(er), dan gaat het nooit zo heel lekker
hooguit een sweater aan 

Staat ook nog niks vast he, we denken nu hieraan. Kan over een maand al weer anders zijn
Berdien schreef:Yasmine!Klinkt alsof je het goed naar je zin hebt gehad, je hebt je in ieder geval niet hoeven vervelen
Gelukkig heeft Londen maar een uur tijdsverschil
Over twee weken al
Ben nog niet van m'n jetlag bekomen of de volgende vakantie staat al weer bijna vast: het oosten van Amerika in 2017![]()
Ik wilde eigenlijk liever naar Afrika, maar mams wilde naar de Oostkust. Ook best, ik ga wel mee hoor! Boston, Washington, New York, Toronto en Quebec gaan we dan doen
Tijd vliegt! Ik had nog even een vraagje wbt stopcontacten. Kan mijn telefoonlader gewoon daar in het stopcontact? Of heb je dan een wereldstekker nodig oid?
Klopt het trouwens dat het eten in NYC zo duur is? Ik lees de plogs van Misslipgloss.nl en die rekenen voor avond eten 200 dollar of voor middag eten 60 dollar af...
Zónde!! Er is nog veel meer lekkers en gezelligs te vinden, waar dan ook.