USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:56

God wat heb ik heimwee :') iedereen die er nu is, veel plezier!

Weet iemand of het mogelijk is om als 18 jarige een auto te huren? Of als ik eentje leen van kennissen, hoe moet ik mij ( en de auto ) dan verzekeren?

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 17:03

Ik lees hier al een tijdje mee, ik wil namelijk heel graag straks stage gaan lopen ergens in the US. Maar wat komen er mooie foto's voorbij zeg! Wauwie. Dan is Nederland best saai qua landschap :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 17:06

StonedRomy schreef:
God wat heb ik heimwee :') iedereen die er nu is, veel plezier!

Weet iemand of het mogelijk is om als 18 jarige een auto te huren? Of als ik eentje leen van kennissen, hoe moet ik mij ( en de auto ) dan verzekeren?

Nee, je mag sowieso Pas huren vanaf 21.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 17:07

Zoiets vermoedde ik al. En als ik de auto van vrienden neem. Kan ik mij dan verzekeren? Of telt mijn Nederlandse verzekering dan oid?

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 18:08

Je Nederlandse verzekering geldt nooit in Amerika. Je vrienden moeten informeren bij hun verzekeraar, maar onder de 21 geef ik je weinig kans.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 18:50

Leuk Yasmine! Geniet nog even van je laatste dagen daar!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 23:24

Kreeg vandaag het reisverslag binnen. Long story short: not happy.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 07:28

Wat moet je met zo'n reisverslag HD? Is dat een soort dagboek van je reis wat je krijgt als herinnering?

Ik heb nu toch wel lichtelijke inpakstress.. Werk is een gekkenhuis dus maak lange dagen en mn was wil niet drogen :') Nog 2 nachtjes!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 08:05

Wat heeft het reisverslag te maken met de vakantie? Je hebt het toch naar je zin gehad?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 09:42

Horseydude mag ik vragen hoe oud je bent? Je profiel zegt 40 maar zo klink je niet haha!

Ik heb mijn reis ook gedeeltelijk geboekt al voor volgend jaar vluchten/cruise zijn geregeld:)
Toronto,Miami, 4 daagse cruise en dan hebben we daarna nog een week in Florida.

Mijn medereizigers hebben geen behoefte aan Everglades,outlets en pretparken dus we gaan lekker voor het warme weer, shoppen en strandjes de laatste dagen. Als jullie nog tips hebben?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 09:49

Bahia Honda key vonden we erg mooi :) En Clearwater is ook mooi.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 09:56

Ik ben in elk geval benieuwd naar jullie cruise-ervaring Stephanie.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 10:21

Leuk Stephanie!

Fijne vakantie alvast Vanilla!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:32

Grit schreef:
Ik ben in elk geval benieuwd naar jullie cruise-ervaring Stephanie.

Haha zal klein verslag plaatsen achteraf!

Clearwater/Tampa Bay stond indd op het lijstje:).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 10:39

Stephanie_M schreef:
Horseydude mag ik vragen hoe oud je bent? Je profiel zegt 40 maar zo klink je niet haha!

Ik heb mijn reis ook gedeeltelijk geboekt al voor volgend jaar vluchten/cruise zijn geregeld:)
Toronto,Miami, 4 daagse cruise en dan hebben we daarna nog een week in Florida.

Mijn medereizigers hebben geen behoefte aan Everglades,outlets en pretparken dus we gaan lekker voor het warme weer, shoppen en strandjes de laatste dagen. Als jullie nog tips hebben?

Clearwater beach, echt een enorme aanrader, Ocala was ook erg leuk. De weg naar Key West vonden we ook heel erg leuk, maar Key West zelf sprak ons minder aan. St. Augustine is ook erg leuk, net zoals Daytona beach. En als je de kans krijgt zou ik echt gaan snorkelen met de manatees in Crystal River. Wij hebben echt de ochtend van ons leven gehad. <3
Naples vonden wij erg tegenvallen en was niet zo aan ons besteed.

Toronto staat ook erg hoog op mijn lijstje, waarschijnlijk 2017. Heel, heel misschien volgend jaar november naar New York. *\o/*

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:56

Stephanie, ik zou zeggen de Gulfcoast, daar heb je prachtige stranden. Sanibel, Captiva, Anna Maria Island.
Angela en ik zitten duidelijk niet op 1 lijn, ik blijf zowel Key West als Naples heel leuk vinden.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 13:44

Naples is hier ook favoriet en Siesta Key (Sarasota) is ook een prachtig strand!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:58

Captiva en Sarasota zien er indd aantrekkelijk uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:27

Wellicht zijn wij niet op de juiste plekken geweest in Naples, dat weet ik niet. De pier vond ik wel leuk, maar niet heel bijzonder. Verder vonden wij het meer een grote villa wijk en meer niet. En vriendjelief (breed, gespierd, en tattoosleeve) viel een beetje uit de toon. Misschien dat het daardoor kwam?

Tja Key West, wij hebben gewoon een hele slechte ervaring met een snorkeltour gehad, plus we zijn niet zo van het zuipen etc. Er was dat weekend gayparade, en allerlei drinkwedstrijden. Het was leuk om een keer gezien te hebben, en het hotel (alboury court) was echt heel leuk maar we zijn we na een nachtje weer vertrokken omdat we allebei niet heel happy waren.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 17:01

Wij hadden ook weinig met Key West, onze verwachting was daar misschien ook te hoog van. Vond de 'mainstreat' wel gezellig verder, lekker gegeten ook, maar zou er niet snel terug komen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:34

purny schreef:
Wat heeft het reisverslag te maken met de vakantie? Je hebt het toch naar je zin gehad?

Daarin stond als herinnering een soort resumé in van de hele vakantie. Maar de tekst in dat boekje wat in een erg onduidelijk lettertype geschreven en ook nog eens erg piepklein! Was dus amper te lezen en door de vouw in het midden waren ook nog eens woorden weggelaten. Ze hadden mij beloofd dat er foto's van mij erin kwamen (we hadden nog speciaal hiervoor de foto's op CD laten zetten bij Wallgreen's maar blijkbaar was daar niets van gekomen want ik kwam in het hele boekje nul foto's van mij tegen. Wel van anderen.

En ja, ik ben echt 40 jaar. Ben van 20/04/1975, geboren in Rotterdam :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:37

Ja dat is wel naar dan en je hebt er zoveel geld aan besteed :(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:42

Kop op HD, uiteindelijk is het maar een boekje. Het gaat echter om de reis die je hebt gehad, en die was wel heel mooie toch? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:51

Je bent zo creatief HD, waarom maak je zelf niet iets moois? Zodat je een fijne persoonlijke herinnering hebt?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:07

Angela_ schreef:
Je bent zo creatief HD, waarom maak je zelf niet iets moois? Zodat je een fijne persoonlijke herinnering hebt?

Was ik ook van plan. Maar dan via de Kruidvat Software :D En ik heb al een mooi videoreisverslag! (Op 2 dubbelzijdige DVDs als film, ruim 4 uur aan opnames!)